23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Meny i Skagen topper på kundetilfredshed

Butikken har 90 pct. tilfredse kunder.

Hver tredje måned kårer supermarkedskæden Meny den af kædens 117 butikker, som har flest tilfredse kunder, og sidste gang toppede Meny i Skagen listen, skriver Skagen Onsdag.

I alle butikkerne kan kunderne give deres mening til kende med en sur eller en glad smiley, og i Skagen blev det til en glad smiley i 90 pct. af tilfældene.

- Vi arbejder hele tiden på at forbedre os og blive et endnu bedre fødevaremarked. Derfor er det helt afgørende, at vi får vores kunders input på, hvad de synes om at handle her. Det gør vi både i den dialog, vi dagligt har med dem, men også ved, at kunderne nemt og anonymt kan vurdere vores indsats på vej ud af butikken, siger købmand Johnny Sørensen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.097|instance-web03