23948sdkhjf

Bilka håner Fætter BR for at melde sig ud af priskrigen

- Det hænger ikke sammen at tro, at man kan melde sig ud af priskonkurrencen.
Legetøjskoncernen Top-Toy, der står bag kæderne Fætter BR og Toys'r'us, meldte for nylig ud, at man vil til at fokusere mere på kvalitet og oplevelser og ikke så meget på prisen, skriver Børsen.

- Langt størstedelen af forbrugerne sætter pris på den merværdi, vi skaber via oplevelsen. Spørg en seksårig om, hvor vi skal hen og købe legetøj. De færreste vil sige, at vi skal køre i Bilka, sagde direktør Søren Torp Laursen i den forbindelse.

Det får Dansk nu Supermarked til at reagere kraftigt:

- Der er to parametre, når du sælger legetøj: Tilgængelighed, altså at være tæt på kunden, og at have styr på prisen. Det hænger ikke sammen at tro, at man kan melde sig ud af priskonkurrencen, siger Jonas Rico Christensen, senior manager med ansvar for legetøj i Dansk Supermarked, til avisen.

I et indlæg på Linkedin pointerer han desuden, at Bilka allerede i dag leverer oplevelser med arrangementer for børn og deres familier.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11