23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Rødovre Centrum lancerer Live TV-koncept med Youtube-værter

Rødovre Centrum vil bruge Facebook som platform for nyt TV-koncept.

Det er ikke nogen nem opgave at begå sig på Facebook som virksomhed. Betingelserne ændrer sig løbende, og vil man have succes må man være first mover og villig til at tage chancer.

Shopping centret Rødovre Centrum har nu søsat et nyt Live TV-koncept med Facebook som platform og værter fundet på Youtube, skriver Spasiba, som er bureauet bag, i en pressemeddelelse.

- Gennem analyser i centret ved vi, at vores digitale tilstedeværelse er en af de primære inspirationskilder til kundernes besøg i centret. Samtidig kan vi glæde os over at mere end 90.000 personer i vores markedsområde har valgt, at følge os på Facebook, siger Charlotte Andersen, der er marketing direktør i Rødovre Centrum.

Værterne for det nye koncept er fundet blandt landets mest populære Youtube-brugere.

- Vi har været meget inspireret af de unge Youtube’eres evne til at formidle og fastholde den yngre målgruppe - de unge Youtube’ere er nutidens superstjerner. Det var derfor også naturligt, at vende blikket mod Youtube og søge efter potentielle værter til vore live tv-koncept på Facebook, og her er valget faldet på Novopleco, som er blandt de helt store Youtube-stjerner i Danmark, fortæller Spasiba.

Rødovre Centrum er det shopping center i Danmark med flest følgere og højest engagement på Facebook.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|