23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Selected fik en make-over



















Nye butikker og spisesteder ved indgang A i HerningCenteret har fået en række af de eksisterende butikker i centeret til at modernisere deres lokaler – bestsellerkoncernens brand Selected er ingen undtagelse. Det skriver Herning Folkeblad. Butikken har fået en make-over, så den nu fremstår i tråd med brandets nye butikskoncept. -Det er baseret på undersøgelser af vores kunders adfærd. Facaden er stor og byder åbent folk ind. Vi vil gerne give et hurtigt overblik over vores livsstile og produktkategorier, så det bliver en god oplevelse at træde ind i vores verden, forklarer Martin Jack Busk, brandets creative concept and marketing manager. Make-over'en betyder, at der bliver en naturlig adskillelse af mærkerne til kvinder og mænd, mens indretningen skal bidrage til en smuk, autentisk atmosfære.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.152