23948sdkhjf

Bilka lancerer egen tv-kanal

Bilka lancerer, som den første detailkæde i Danmark, sin egen tv-kanal ”Billies Bedste Børne-tv”
Bilka vil gerne have fat i de helt unge målgrupper, så nu lancerer supermarkedskæden sin egen børne-TV kanal på Youtube. Det skriver Dansk Markedsføring.

Maskotten Billie er omdrejningspunktet på kanalen, der har fået navnet Billies Bedste Børneklub.

Bilkas marketingchef Alice Monberg forklarer til Dansk Markedsføring, hvorfor detailgiganten nu vil til at være tv-producent:

- Når vi vælger at lancere Billies Bedste Børne-tv er det fordi, vi har masser af godt kvalitetsindhold som passer til børn i aldersgruppen 3-8 år. Mange af dem kender og elsker Billie, og derfor tager vi nu Billie fra kun at optræde i Bilka og ind på YouTube, hvor vi ved, at både børnene og deres forældre også er.

De forskellige afsnit byder på små historier om for eksempel oprydning på børneværelset, forslag til lækker madpakke eller sunde snacks, sjov gymnastik for hele familien og andre aktiviteter.

Det første afsnit kommer fredag den 7. oktober og der skal udgives et nyt afsnit omkring hver anden måned.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078