23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Telia-chef: Jeg vil hellere sælge mere til mine eksisterende kunder

Det er ikke en katastrofe, at Telia taber mobilkunder, siger den danske direktør, Morten Bentzen.

Efter mange års intens priskrig på telemarkedet skifter Telia nu strategi og vil ikke længere jagte de kunder, der søger den billigste løsning, fortæller Telias administrerende direktør i Danmark, Morten Bentzen, til Jyllands Posten.

Den svensk-finskejede telekoncern har i årets 3. kvartal mistet 7.000 danske mobilkunder, viser det nye kvartalsregnskab.

- Selvfølgelig er jeg da ked af at tabe 7.000 kunder. Men jeg ser det ikke som en katastrofe eller et kæmpe issue. Selvfølgelig ville jeg gerne have haft flere kunder. Men jeg vil hellere sælge mere til mine eksisterende kunder, siger Morten Bentzen.

Telia satser dermed på at lokke kunderne til at opgradere deres mobilabonnementer til såkaldte "servicepakker", der indeholder forskellige tillægstjenester som fx streaming eller fri roaming.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125