23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Matas-tyv gemte sig på toilet

Manden låste sig inde, så politiet kunne komme og hente ham.
Annonce

Af uransaglige årsager valgte en 37-årig butikstyv at låse sig selv inde på offentligt toilet efter tyveriet, hvilket gjorde det meget nemt for politiet at finde ham og tage ham med.

Manden blev opdaget som butikstyv i Matas på Kongensgade i Esbjerg, hvorefter en vagt fulgte efter ham til Borgergade.

Annonce

Her valgte han som sagt at låse sig inde på et offentligt toilet, og efter et kvarter blev han taget med af politiet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.157|