23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Boozt satser millioner på kosmetik

De unge vil alligevel lige så gerne købe online, lyder det.

Ambitionerne er store, og forberedelserne har varet i to år, inden milliardforretningen Boozt nu bevæger sig ind på markedet for kosmetik, skriver Børsen.

- Vores kunder er allerede i midt- og premiumsegmentet. Og for mange af dem er det naturligt at købe deres kosmetik på nettet, siger adm. direktør Hermann Haraldsson.

Markedet for kosmetik er ifølge Børsen på 50 milliarder kroner årligt, og mange af de køb er såkaldte "genkøb", hvor forbrugeren køber det samme produkt flere gange.

- Og det kan de lige så godt gøre på nettet, så hvis vi skal lokke dem ind i butikkerne, skal der være noget mere, siger Hermann Haraldsson.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.143