23948sdkhjf

Lidls ”Grønskollinger” er en saftig succes

Syv tøjfigurer med navnet Grønskollingerne er Lidls nye ambassadører for frugt og grønt. Én af tøjfigurerne, Prinsesse Jordbær, er særligt populær blandt de mindste kunder.
Dagligvarekæden Lidl er kendt for at have en særlig god og velassorteret frugt- og grøntafdeling, og i 2015 blev kæden kåret som den discountbutik, der har den bedste frugt- og grøntafdeling af Landbrug & Fødevarer.

I årets første måneder sætter butikkerne særlig meget fokus på frugt og grønt hos Lidl med kampagnen "Grønskollingerne", som er syv tøjfigurer, der hver især repræsenterer en frugt eller en grøntsag:

- Frugt og grønt har altid været Lidls rygrad, og derfor er vi glade for kampagnen. Samtidig sætter den fokus på de officielle kostråd, som anbefaler, at vi spiser mindst 6 stykker eller 600 gram frugt og grønt hver dag. Og så håber vi, at Grønskollingerne kan være med til at gøre det lidt sjovere for børnefamilierne at handle ind, siger Rikke Brandes, kommunikationschef i Lidl Danmark.

Når man som kunde handler i Lidl, har man mulighed for at optjene 50 point i et hæfte og få en af de syv Grønskollinger med hjem.

Den mulighed er der allerede mange kunder, som har benyttet sig af, og her er tendensen klar: Prinsesse Jordbær er den Grønskolling, som flest kunder har valgt at samle point til, mens andenpladsen indtages af Frøken Banan skarpt efterfulgt af Hr. Broccoli.

Kampagnen kører i Lidls butikker i hele landet til og med uge 10.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109