23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Den gode emballage er undervurderet

Den rigtige emballage kan skabe en salgssucces.












Læs mere hos Dansk Handelsblad.

Analysefirmaet Nielsen har undersøgt 9.900 europæiske produktnyheder, og ud af mange nylanceringer, som klarede sig godt, har Nielsen trukket 11 nylanceringer frem i rampelyset for at se nærmere på, hvorfor de blev store salgssucceser. En nærmere analyse viser, at fælles for de 11 succesfulde produktnyheder er emballage-design, for en gennemtænkt og anderledes emballage er i stand til at fange kundernes opmærksomhed og købelyst, når de træffer de endelige købsbeslutninger i supermarkedet. – Emballagedesign er den ukendte størrelse i marketingverdenen. Det får kun lille opmærksomhed sammenlignet med andre marketingdiscipliner, og emballagens betydning bliver ofte undervurderet, siger Ben Schubert, Senior Vice President i Nielsen Innovation Practice.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.125