23948sdkhjf

PostMe vil erobre online-markedet for skønhedsprodukter

Selskabet åbner nu sin femte netbutik.
I dag driver PostMe nichebutikkerne PostMeShave, PostMeUnderwear, PostMeDental og det samlende varehus PostMe.com. De får nu selskab af PostMeBeauty, skriver selskabet i en pressemeddelelse.

- Vi er kendt for, at sælge mærkevarer til konkurrencedygtige priser - det har vi gjort siden 2009, og nu er tiden kommet til, at vi kaster os over skønhedsprodukter, hvor markedet sukker efter fair priser, uden at blive påduttet et dyrt abonnement, siger administrerende direktør Anders Riedel fra PostMe.

I alt vil PostMeBeauty udbyde 4.000 forskellige skønhedsprodukter fra 150 forskellige brands inden for parfume, makeup og hudplejeprodukter

- Det har været benhårdt arbejde de sidste 12 måneder, og vi er utrolig stolte over resultatet. Det har været målet at gøre det lige så nemt og billigt for forbrugeren, som det er med vores andre butikker. Vi smug-lancerede for få uger siden til eksisterende kunder, og det blev taget godt imod. Vi har ekspederet over 700 ordrer allerede. Så der er travlt, men det hele går som det skal, og vi er nu klar til det store ryk, siger Anders Riedel.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.188