23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Her er kvindernes top ti inden for varemærker

Hvilke varemærker har danske kvinder det bedste indtryk af? YouGov BrandIndex lancerer dette års rangliste over varemærker blandt danske kvinder.

Lego har toppet YouGov BrandIndex’ liste over varemærker, der har fået mest positiv omtale herhjemme i mange år, og det er ikke kun de danske mænd, der trækker resultatet op.





Lego topper nemlig også YouGovs liste over varemærker, som danske kvinder har det bedste indtryk af i 2016.





På andenpladsen kommer Rema 1000, som har oplevet stor fremgang i Danmark i de seneste år tæt fulgt af detailkæden Matas.





Derudover er listen domineret af fødevarebranchen: Ud over Rema 1000 indtager Lurpak fjerdepladsen, mens Änglamark kommer ind på en femteplads.





Anthon Berg tager syvendepladsen foran Løgismose på ottendepladsen.





BREAKING
{{ article.headline }}
0.075