23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

To liter mælk og en forsikring, tak!

Forsikringsselskaberne sælger i stigende grad deres produkter gennem detailhandlen.

Seneste eksempel er forsikringsselskabet If, der har indgået et samarbejde med kæledyrskæden Maxi Zoo, hvor kunderne nu kan købe sig en hundeforsikring. Det skriver Børsen.

- Detailhandlen har en rigtig stor kundestrøm og er meget salgsdreven, og hvis vi kan være der, hvor kunderne har et behov for det, vil vi gerne teste det af, siger Mikkel Hulgaard Maccholm, orretningsudvikler i If, til avisen.

Et andet eksempel er forsikringsselskabet Gjensidige, der har indgået et samarbejde med Dansk Supermarked om salg af forsikringer.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web04