Læs mere hos Dansk Handelsblad. Netsupermarkedet Nemlig.com inviterer nu dagligvareleverandørerne til et tættere samarbejde, hvor leverandørerne kan åbne deres egne brand stores på Nemlig.com og dermed få en direkte adgang til forbrugerne. Det skriver Dansk Handelsblad. Adm. direktør Stefan Plenge siger, at udvidelsen af netsupermarkedet med mærkevare-leverandørernes egne butikker vil give leverandørerne nye muligheder for at forstå forbrugerne. – Vi vil give leverandørerne en mulighed for at komme et skridt tættere på at forstå for-brugernes adfærd, at få brandet sig endnu bedre over for forbrugerne og dermed sikre, at salget bliver endnu større, siger Stefan Plenge. Dermed går Nemlig.com i direkte konkurrence med leverandørernes eget netsupermarked, Shobr, som åbnede sidste år. Shobr adskiller sig fra andre supermarkeder butikker ved, at leverandørerne selv bestemmer sortiment og priser.
Nemlig skærper kampen mod Shobr
Nemlig.com inviterer leverandører til et tættere samarbejde.
Læs mere hos Dansk Handelsblad. Netsupermarkedet Nemlig.com inviterer nu dagligvareleverandørerne til et tættere samarbejde, hvor leverandørerne kan åbne deres egne brand stores på Nemlig.com og dermed få en direkte adgang til forbrugerne. Det skriver Dansk Handelsblad. Adm. direktør Stefan Plenge siger, at udvidelsen af netsupermarkedet med mærkevare-leverandørernes egne butikker vil give leverandørerne nye muligheder for at forstå forbrugerne. – Vi vil give leverandørerne en mulighed for at komme et skridt tættere på at forstå for-brugernes adfærd, at få brandet sig endnu bedre over for forbrugerne og dermed sikre, at salget bliver endnu større, siger Stefan Plenge. Dermed går Nemlig.com i direkte konkurrence med leverandørernes eget netsupermarked, Shobr, som åbnede sidste år. Shobr adskiller sig fra andre supermarkeder butikker ved, at leverandørerne selv bestemmer sortiment og priser.