23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nu skal der ryddes op i Netto

Butikkerne skal være mere overskuelige - men spotvarerne består.

Belært af erfaringer fra det kuldsejlede forsøg på at indtage Storbritannien med Netto-butikker vil Dansk Supermarked nu til at fokusere på en modernisering af kædens butikker.





Det fortæller Jyllands-Posten.





Der skal simpelthen ryddes massivt op butikkerne, og overskuelighed skal prioriteres langt højere, siger koncernchef Per Bank.





Netto er blandt andet kendt for sine såkaldte spotvarer, og de er med til at skabe et rodet udtryk, erkender han.





- Vi skal og må - også i Danmark - investere i at løfte Nettos koncept, hvor vi også bevarer vores stærke sider. Spotvarer skal fastholdes og er en del af vores identitet. Men når det bliver for rodet, går det ikke. Vi skal have et nyt og mere rent koncept, forklarer Per Bank.





Kæden er netop nu i gang med at

teste nye koncepter i Sverige og Polen

.



BREAKING
{{ article.headline }}
0.156