23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Vinderne af discountkrigen bliver Netto og Rema 1000

De øvrige kæder vil bliver presset yderligere, mener Retail Institute Scandinavia.

Nu hvor Kiwi lukker, er der lagt op til en voldsom duel mellem Netto og Rema 1000, som er de to discountkæder, der har bedst tag i kunderne.

Det viser en ny analyse fra Retail Institute Scandinavia, fortæller Jyllands-Posten.

Kampen mellem de to kæder vil desuden komme til at presse resten af discountbranchen meget, og det vil især gå ud over Fakta, Aldi og Lidl.

- Vi vil se en vild duel mellem Netto og Rema 1000, og det vil presse alle andre kæder voldsomt, siger Henning Bahr, Direktør i Retail Institute Scandinavia.

Retail Institute Scandinavia fortæller, at Rema 1000 med 15 nye butikker årligt teoretisk kan nå op på siden af Netto i 2025.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125