23948sdkhjf

Lidl teamer op med Dansk Håndbold Forbund

Dansk Håndbold Forbund og dagligvarekæden Lidl har indgået en 3-årig samarbejdsaftale, og Lidl får dermed ret til at bruge de olympiske guldvindere i markedsføring.
Dagligvarekæden Lidl bliver de næste tre år "Official Fresh Food Partner" hos Dansk Håndbold Forbund og får dermed blandt andet ret til at gøre brug af de olympiske guldvindere i deres markedsføring.

Hos Dansk Håndbold Forbund er man meget tilfreds med aftalen og mener, der er fundet et godt match.

- Vi er både glade og stolte af, at Lidl, som en stor international spiller på dagligvaremarkedet, har koblet sig på dansk håndbold. Vi har et fælles ønske om at levere den højeste kvalitet, og mens vi arbejder hårdt for at hente medaljer og hæder hjem til danskerne, har Lidl fokus på at levere friske varer til den danske befolkning, siger direktør i Dansk Håndbold Forbund, Henrik M. Jacobsen.

- I Lidl er friskhed og høj kvalitet altid i fokus, og derfor er titlen som Official Fresh Food Partner helt optimal. Vores begejstring for håndbold er samtidig noget, vi deler med rigtig mange danskere. Det mærkede vi senest i forbindelse med håndbold VM i januar, hvor Lidl på europæisk plan var Official Fresh Food Partner for hele slutrunden. Så for os er det et naturligt skridt at indgå i et nationalt samarbejde, fortæller Heidi Vittrup, marketingchef i Lidl.

Første gang danskerne kommer til at møde Lidl i forbindelse med en landskamp bliver til Håndboldherrernes EM-kvalifikationskamp mod Ungarn d. 7. maj i Ceres Arena i Aarhus.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093