23948sdkhjf

Usædvanligt: Aldi sigter efter pensionisterne

I en ny kampagne går Aldi direkte efter pensionisterne, mens andre kæder typisk fokuserer på børnefamilier.
“Hver en krone tæller, når du er pensionist.”

Sådan lyder budskabet fra discountkæden Aldi i en reklamekampagne i dagens udgave af Politiken.

Hvor andre kæder går benhårdt efter børnefamilier, der af helt naturlige årsager har et stort behov for dagligvarer, har Aldi i deres nye kampagne “Mit nye Aldi” også fokus på pensionisten, foruden flere andre målgrupper som den studerende, den enlige med børn – og naturligvis børnefamilier.

Det fortæller Dansk Handelsblad.

Og der kan være rigtig god ræson i, at Aldi går efter pensionister i deres kampagne. For udover at mange pensionister er købedygtige, er det også en gruppe, der bliver flere og flere af.

Læs mere hos Dansk Handelsblad .
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125