23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Usædvanligt: Aldi sigter efter pensionisterne

I en ny kampagne går Aldi direkte efter pensionisterne, mens andre kæder typisk fokuserer på børnefamilier.

“Hver en krone tæller, når du er pensionist.”

Sådan lyder budskabet fra discountkæden Aldi i en reklamekampagne i dagens udgave af Politiken.

Hvor andre kæder går benhårdt efter børnefamilier, der af helt naturlige årsager har et stort behov for dagligvarer, har Aldi i deres nye kampagne “Mit nye Aldi” også fokus på pensionisten, foruden flere andre målgrupper som den studerende, den enlige med børn – og naturligvis børnefamilier.

Det fortæller Dansk Handelsblad.

Og der kan være rigtig god ræson i, at Aldi går efter pensionister i deres kampagne. For udover at mange pensionister er købedygtige, er det også en gruppe, der bliver flere og flere af.

Læs mere

hos Dansk Handelsblad

.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.136|