23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bolia vinder branchehæder med e-handelspris

Bolia.com er "født omnichannel", som priskomitéen kaldte det, da møbelkæden i sidste uge blev hædret med E-handelsprisen af FDIH - Foreningen for Dansk Internethandel.

Og med omnichannel menes det, at kunderne får samme oplevelse, uanset om de sidder hjemme og klikker eller går i butikken og oser.

Ingen er bedre til det end Bolia, og derfor har Bolia fået E-handelsprisen 2017 i kategorien "Bedste Omnichannel-virksomhed". Som FDIH skriver på sin hjemmeside:

"Bolia.com er født omnichannel, og det mærkes. Ikke mindst af kunderne, som får den gode oplevelse på tværs af kanalerne, uanset om det er i butikken, på nettet via pc eller på mobilen. Hjemmeside og butikker skaber det samme "Look N' Feel", så Bolia.com er altid den samme, også i udlandet. Det er kort sagt en "seamless" kundeoplevelse, hvor Bolia.com såvel fysisk, som på nettet og i butikken bruger teknologien til et effektivt og serviceorienteret salg og den senere opfølgning. Derfor går Omni-channel-prisen i år til Bolia.com." 

FDIH har siden 2000 kåret Danmarks bedste webhandlere, og i år overværede 680 publikummer prisfesten, som torsdag 18. maj foregik i Tivoli Hotel og Kongres Center.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094