23948sdkhjf

Bolia vinder branchehæder med e-handelspris

Bolia.com er "født omnichannel", som priskomitéen kaldte det, da møbelkæden i sidste uge blev hædret med E-handelsprisen af FDIH - Foreningen for Dansk Internethandel.

Og med omnichannel menes det, at kunderne får samme oplevelse, uanset om de sidder hjemme og klikker eller går i butikken og oser.

Ingen er bedre til det end Bolia, og derfor har Bolia fået E-handelsprisen 2017 i kategorien "Bedste Omnichannel-virksomhed". Som FDIH skriver på sin hjemmeside:

"Bolia.com er født omnichannel, og det mærkes. Ikke mindst af kunderne, som får den gode oplevelse på tværs af kanalerne, uanset om det er i butikken, på nettet via pc eller på mobilen. Hjemmeside og butikker skaber det samme "Look N' Feel", så Bolia.com er altid den samme, også i udlandet. Det er kort sagt en "seamless" kundeoplevelse, hvor Bolia.com såvel fysisk, som på nettet og i butikken bruger teknologien til et effektivt og serviceorienteret salg og den senere opfølgning. Derfor går Omni-channel-prisen i år til Bolia.com." 

FDIH har siden 2000 kåret Danmarks bedste webhandlere, og i år overværede 680 publikummer prisfesten, som torsdag 18. maj foregik i Tivoli Hotel og Kongres Center.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.203