23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Midlertidige butikker spreder sig i hovedstaden

De såkaldte pop up-butikker bliver mere og mere udbredte i København.

De befinder sig kun på den samme adresse i ganske kort tid af gangen. I nogle tilfælde kun enkelte dage. Alligevel kan man støde på flere og flere af dem – de såkaldte pop up-butikker.

Fænomenet har længe været udbredt i USA, men ses nu også i stigende grad i København.

Det skriver TV2 Lorry.

Ifølge Andreas Jensen, direktør i virksomheden Shopivers, er konceptet med til at give iværksættere mulighed for at prøve ideer af, inden man forpligter sig til at etablere en forretning.

Han har selv taget konceptet til sig og lejer således en del af sin butik i Nyhavn ud til andre forretninger.

- Ganske simpelt, så lejer man et butikslokale i én dag, en uge eller en måned. Og så er man sådan set klar til at sælge sine varer, siger Andreas Jensen til Lorry.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172