23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Lidl laver modekollektion med Heidi Klum

- Lidl er tidligere ikke blevet forbundet med fashion. Det vil vi nu ændre på, siger marketingchef.

Heidi Klum og Lidl løfter nu sløret for kampagnen #LETSWOW, der bliver skudt i gang i 28 Lidl-lande, den 7. september 2017 i New York.

I forbindelse med afsløringen får Lidl og Heidi Klums første fælles kollektion premiere.

Det fortæller Lidl i en pressemeddelelse.

Alle kollektionens dele bliver vist i et internationalt show, som løber af stablen, når New York Fashion Week begynder.

- Lidl er tidligere ikke blevet forbundet med fashion. Det vil vi nu ændre på med Heidi Klum som kreativ inspirationskilde og succesrig designer ved vores side. #LETSWOW står for, at fashion skal være sjovt, og kampagnen skal overraske – ligesom Lidl overrasker i modeverdenen, siger Heidi Vittrup, marketingchef i Lidl Danmark.

Den 18. september begynder salget af kollektionen i alle Lidls 107 butikker i Danmark.

Udover tøj (i str. 34-44) finder man også accessories og sko (i str. 36-41) i sortimentet.

På internationalt plan sælges kollektionen i 28 lande – i over 10.000 Lidl-butikker.

- Mit mål er at skabe mode med WOW-effekt, der nemt kan kombineres og får enhver kvinde til at se fantastisk ud – alt sammen til fordelagtige priser, fortæller Heidi Klum.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web02