23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Der har aldrig været så mange sider i tilbudsaviserne

Se hvilke butikskæder der udgav flest tilbudssider i 2016.






















Der har længe gået rygter om tilbudsavisernes snarlige død, men indtil videre er der hverken tegn i sol eller måne på, at det er ved at ske. Antallet af sider i kædernes tilbudsaviser er nemlig steget gennem de seneste to år, skriver Søndagsavisen. Lidl er den kæde, der har øget antallet af sider mest, nemlig med hele 64,1 pct. Herefter kommer Meny og Aldi. Dansk Supermarked bruger flest sider i deres tilbudsaviser. Bilka ligger på en førsteplads med 6.384 sider i 2016, Føtex er nummer to med 4.196 sider, Kvickly brugte 2.744, Lidl 2.366, og Netto sendte 1.804 sider på gaden. Analysen viser desuden, at Coops butikker brugte i alt halvt så mange sider på tilbudsaviser som Dansk Supermarked.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.106