23948sdkhjf

Coop indgår partneraftale med stor kinesisk onlineforretning

Skal sælge Irma-varer til kineserne.
Onsdag offentliggjorde Coop, at Irma er gået i partnerskab med kinesiske Kaola, der fremover skal stå for salget af Irma-varer til kineserne.

Det fortæller Berlingske.

Det er en del af en overordnet strategi, hvor Irma-varer skal sælges via andre kanaler end butikkerne selv.

- Danmark lider ikke ligefrem af mangel på supermarkeder, så i stedet for at åbne flere butikker prøver vi at tænke lidt anderledes i forhold til, hvad Irma kan blive til, siger Peter Høgsted, der er administrerende direktør for Coop.

Coop har allerede testet markedet i Kina og Japan, og nu "nu tager vi skridtet til at blive mere seriøse - i hvert fald på den korte bane - for at se, hvad det kan blive til," siger Peter Høgsted.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156