23948sdkhjf

Ny landsdækkende livsstilskæde åbner til november

Inspiration ændrer navn og nye butikker åbner i kæden.
Boligkæden Inspiration ændrer snart navn til Værsgo og bliver endnu mere lokal, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Sidste år meddelte Danmarks største boligkæde Imerco, at den planlagde at overtage konkurrenten Inspiration, og i sidste måned afgjorde Konkurrencestyrelsen så, at Imerco får lov til at overtage lidt over halvdelen af Inspirations butikker.

Det var dog et krav fra styrelsen, at de resterende butikker skal køres videre under et andet navn.

- Værsgo skal være en ny, frisk destination for alle, der går op i madlavning, design og boligindretning. Vi vil forene den gode isenkræmmer med den lækre designbutik og den fristende gavebutik, og i butikkerne finder du alle de stærke brands, du kender, og bliver overrasket med spændende fund og sæsonaktuelle nyheder. Vi vil gerne give vores kunder grund til at komme lidt oftere, så hos Værsgo skal man kunne købe både gaver, gastronomi og godt design, men også hverdagsluksus, selvforkælelse og gode basisvarer, siger Værsgos adm. direktør Søren Ibsen og tilføjer:

- Værsgo skal være et stærkt alternativ til de stereotype kæder, hvor alle har præcis det samme udvalg.

Fire nye butikker på vej
I første omgang kommer Værsgo til at bestå af 20 tidligere Inspiration-butikker.

Sammen med de 20 butikker er det tillige planlagt at åbne yderligere fire butikker.

For alle butikker i den nye livsstilskæde gælder det, at det lokale særpræg er i fokus.

- Vi er ikke en kæde, der synes, at alle skal være ens. Tværtimod vil vi fokusere på det mere nære og lokale og lytte til de behov, der er lokalt. Derfor vil den enkelte butikschef også få et større ansvar og råderum end tidligere - både i forhold til produkterne i butikken og i forhold til markedsføringen. Værsgo har alle de stærke brands, men vi tilpasser os også lokalt, så der både kan være hotte, upcoming brands og mere lokale produkter - alt efter, hvad der er behov for i området, siger Søren Ibsen og tilføjer:

- Værsgos ambition er at vinde kunderne lokalt, så de enkelte butikker skal have deres lokale særpræg og være en attraktiv destination på shoppingturen - gerne med et element af funshopping.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109