23948sdkhjf

Danmarkspremiere på nyt Nespresso butikskoncept

Nyt Nespresso butikskoncept gør op med den gængse salgsdisk mellem ekspedienter og kunder.
Efter med succes at have lanceret en helt ny udgave af Nespressos koncept-boutiques på en række internationale markeder, kan Nespresso i Danmark for første gang åbne dørene til den nye type butik herhjemme.

Det fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Den første by, der kommer til at opleve konceptet, er Rødovre, hvor Nespresso har været til stede med en midlertidig pop-up Boutique i lidt mere end et år.

Butikken bliver tilmed den første af sin slags i hele Norden.

Den nye type Nespresso koncept-boutique vil ikke indeholde en traditionel salgsdisk, som man kender det, men derimod vil kunderne opleve en mere nærværende og interagerende betjening, hvor rådgivningen og kaffen vil være i fokus.

I stedet for kasseapparater vil Nespressos kaffespecialister være udstyret med tablets, hvor kundernes ordrer indtastes og øjeblikkeligt pakkes i butikken.

- Med den nye koncept-boutique ønsker vi at minimere barrieren mellem kunden og vores kaffespecialister for at kunne tilbyde en bedre en-til-en-service. Vores ambition er altid at levere det højeste niveau af kundeservice. Med det nye koncept kan vi give vores kunder en endnu mere personlig og nærværende oplevelse, siger Gitte Sarlvit, marketingdirektør hos Nespresso Danmark.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093