Forbrugerne laver Bakkedals reklamefilm

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Beder om hjælp til at finde på sjove overskrifter.

Bakkedal har netop været på optagelse i naturen i Thy og skudt masser af flotte naturscener til kommende reklamefilm.

Som noget nyt bliver de over 10.000 følgere på Facebook – samt Bakkedals 53.000 medlemmer, som følger universet på nyhedsmail – inviteret til at give deres bud på, hvad de enkelte scener skal hedde. Forbrugerne kan også deltage via hjemmesiden bakkedal.info.

Det fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Bakkedal har med ’Fra os i Thy’ fået 10.000 likes på Facebook. Den store folkelige opbakning skyldes de eftertænksomme og underspillede reklamefilm fra Thy, som rammer manges længsel efter den rå og uslebne natur og ro til fordybelse.

Læs også: Google fjerner ulovlige reklamer

Her får en ensom fiskekutter med kurs mod land fx med overskriften: ’Myldretid i Thy’.

- Når vi op til en weekend lægger et smukt naturbillede fra Thy på vores Facebook-side, og beder om hjælp til en god overskrift, så kommer der 700-800 bud på, hvilken finurlig overskrift billedet skal have. Det er både dejligt og sjovt at opleve den store interesse for Thy og reklameuniverset. Derfor vil vi gerne involvere følgerne endnu mere i at udvikle vores reklamer, siger Michael Pilgaard, marketingdirektør i Dragsbæk, der står bag Bakkedal.

Læs også: Butik lokker kunder til med tossede påfund

Derfor bliver der i de kommende uger lagt forskellige naturoptagelser på Facebook-siden ’Fra os i Thy’ og hjemmesiden.

Det er optagelser, som skal indgå i de kommende reklamefilm. Følgerne kan så give deres bud på, hvad titlen skal være på de enkelte skud. Der bliver løbende fundet vindere, og de kan så glæde sig til, at deres forslag kommer med i de nye reklamefilm, som bliver vist i biografen i slutningen af oktober.


Hold dig opdateret med RetailNews

Skriv kommentar
Forsiden lige nu

Underskuddet vokser i jysk brugsforening

Føtex sætter nyt ambitiøst mål for økologi

Coop har mere end 1200 butikker

Gør klar: Finnerne kommer med Michellin-pizza og champagne

Rod i allergener: Pølse-produkter kaldes tilbage

Ekspert: Coop har aldrig rigtig fundet Faktas melodi

Coop har torsdag meddelt, at 47 Fakta-butikker lukker. Fælles for butikkerne er, at de ikke giver overskud.

Nyhedsbrev

Arla skal spare tre milliarder kroner

Royal donation til FødevareBanken

3

Coop vil lukke 47 Fakta-butikker

Opdateret 17.17: Der er i dag lidt over 400 Fakta-butikker i Danmark, men der vil snart være 47 færre, oplyser Coop.

Hvor kommer kødet fra?

Uklar mærkning om oprindelsesland forvirrer kunderne, lyder det fra Tænk.

11 butikskæder bakker op om forårskampagne

Nestlé tjener på flexitar-bølgen

Forbrugerrådet advarer mod farlige kopivarer fra Wish

Hudpleje der ligner danske varer indeholder allergifremkaldende stoffer.

Starbucks lukker butikker og underviser ansatte efter racedebat

Trio dømt for afpresning for 300.000 kr.

Lidl får grønt lys til at købe byggegrund på Godsbanen

Lidl vil bygge nyt hovedkontor på 11.000 m2, et moderne p-hus og en ny koncept-butik i den nye kreative bydel i Aarhus.

Uddeler stopper efter 48 år i Coop

Fakta i nye lokaler med nyt koncept

Lagkagehuset tilbagekalder rugbrød

Netto i Varde bliver dobbelt så stor

Endnu en Rema 1000-butik åbnet i Holstebro

Danske forbrugere har skåret deres madspild 14.000 tons ned

Sidste år gik otte procent mindre mad til spilde i danske husstande end i 2011, viser tal fra Miljøstyrelsen

KFC kommer til Vejle

FødevareBankens modtagere er meget tilfredse

Nordjyske købmænd overtager deres femte Spar-butik

Salmonella-skræk giver enorm æg-tilbagekaldelse i USA

Netto flytter butik til Himmerlandsgade i Hadsund

Irmas kunder donerer 886.000 kr. til Mødrehjælpen

Forældre ønsker hjælp til at undgå skadelig kemi

Coop-formand bliver på posten efter kampvalg

Økologer: Vækstplan støtter økologien

Optimistisk nemlig-direktør, trods konkurrence

Svag svensk krone får priser på mad til at stige

Nye ejere tjener millioner på Bone's

Svenskerne er vilde med dansk plantefars

Tyve havde bilen fuld af kød

Se alle Medlemmernes egne nyheder

GDPR - EU har ændret reglerne, vi stiller skarpt på Anonymisering af personoplysninger

Grillvejr

Idrætshal køber nyt køle- og fryserum.

Skal du søge midler via InnoBooster?

Nye FUGA-rammer giver optimal beskyttelse af el-installationen

Unik overdækning til cafeens gæster

International B2B matchmaking - hvordan finder du en leverandør i udlandet?

For virksomheder i Randers og omegn - gratis temamøde om robusthed 16. maj

Gratis webinar: Hvad er Vendor Managed Inventory (VMI)?

Hvordan mener du, at 650 mio. kr. skal investeres i GTS-institutterne?

KURSUS - Generationsskifte af Ejendom

Skab tillid med klima ikon

Plastkasser

Gourmet - er det noget for dig?

Hygiejne vægtes højt på alle bedrifter.

Mød Ruko på Ejendomsmessen

Slut med at genbruge stregkoder

Pas godt på dine medarbejdere - og dig selv!

Udviklingen af Dagmarhus giver unikke restaurationsmuligheder

Styrk din samhandel med Cross Docking!

Kursus 29. august: Den svære samtale om sygefravær og mistrivsel

Dansk teknologi og ekspertise vejer tungt i udlandet

Fag med pensler og malerruller lyser op og skaber fokus

Den fynske robothub udvides - igen!

Slagtesøers dyrevelfærd skal optimeres

Send til en kollega

0.204