23948sdkhjf
>

Danmarks største møbelkæder kårer årets leverandør

Titlen gik til en producent, som skilte sig ud på kvalitet, præcision og innovation.
IDdesign, der står bag møbelkæderne Ilva og Idemøbler, samlede for nyligt sine leverandører til et seminar, hvor de blev indviet i møbelkædernes strategi og målsætning.

I år satte IDdesign en ekstra tyk streg under leverandørernes betydning, da de for første gang kårede "Årets Leverandør", fortæller koncernen i en pressemeddelelse.

Vinderen af Årets Leverandør 2017 blev madrasproducenten European House of Beds fra Horsens.

Vinderen blev valgt ud fra en række parametre, blandt andet reklamationsprocent og leveringspræcision.

- Det er enormt vigtigt, at kunderne får deres møbler til aftalt tid, og det kan vi kun sikre i tæt samarbejde med vores leverandører. Samtidig rammer det både os og leverandøren, hvis varen ikke er af den kvalitet, kunden forventer. Vi er derfor afhængige af at have markedets bedste leverandører, forklarer Henrik Madsen.

Læs også: Bestseller-leverandører fyrer fagligt aktive under coronakrisen

- House of Beds har leveret madrasser til vores butikker i snart et årti. Det er en dygtig og meget innovativ leverandør, som har styr på detaljer, kvalitet og præcision. Og de leverer produkter, som sælger helt fantastisk, lyder begrundelsen fra Henrik Madsen, der selv overrakte diplomet til European House of Beds’ ejer og adm. direktør Kim Rasmussen, som var glad for anerkendelsen.

Ud over de målbare parametre blev kandidaterne til Årets Leverandør 2017 vurderet på deres innovationsevne og proaktivitet.

Læs også: Nyt liv til lollandsk bolighus

- Vi har kigget på, hvor dygtige leverandørerne er til at hjælpe os med at differentiere Ilva og Idemøbler, og hvordan de selv arbejder med at skabe de bedste produkter og processer,” fortæller Henrik Madsen.

Fremover vil IDdesign kåre årets leverandør hvert år i oktober.

- Vi har mange dygtige leverandører, så det bliver ikke svært at finde kandidater til prisen. Men for at komme i betragtning, er det vigtigt, at man hele tiden lægger sig i selen og gør sit ypperste for at leve op til kundernes krav, siger Henrik Madsen.
Kommenter på artiklen
Tip redaktionen
Redaktionen anbefaler

Send til en kollega

0.111