23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kæderne øger markedsføringsbudgettet til spiritus





fortæller Dansk Handelsblad





















Spiritus ligger kun på plads nummer 14 over de mest markedsførte varer i kædernes tilbudsaviser, men til gengæld er spiritus den kategori, der er øget mest i årets første 39 uger sammenlignet med sidste år. Det . Resultatet er fra en opgørelse over kædernes tilbudsaviser, som Tilbudsdata har foretaget for Dansk Handelsblad. Forskellige typer af spiritus har været på tilbudssiderne i alt 1733 gange i år, og det er en stigning på 15 pct. sammenlignet med sidste år. Øl ligger få pladser efter spiritus og er markedsført 1414 gange i år. Det er en stigning på 6,3 pct. Pålæg er steget med 8,7 pct. Spiritus, øl og pålæg har blandt andet taget pladsen fra personlig pleje, der har været i aviserne 4428 gange. Læs mere hos Dansk Handelsblad.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.125