23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Irma lancerer nyt måltidskoncept

Konceptet kommer i kølvandet af Coops Måltidsmarked.

Dagligvarekæden Irma lancerer nu "Ta' MAD Hjem" - et nyt måltidskoncept udviklet af Irmas egen slagter, der lover så godt som hjemmelavet mad, der ikke kræver andet end en tur i ovnen eller i gryden.

Det oplyser Coop Danmark i en pressemeddelelse.

Det nye koncept kommer i kølvandet på lanceringen af færdigretterne fra Coop Måltidsmarkedet, som blev lanceret i Irma i 2016. Især Irmas kunder har taget utroligt godt i mod Måltidsmarkedets færdige retter, oplyser Coop.

Måltidet er rettet til en, to eller flere personer og fås i de 43 Irma-butikker, der har selvstændig slagterafdeling.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11