23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop har stor succes med app-kampagne

Coops julekup-kampagne skulle få kunderne ombord i virksomheden app. Det er i stor stil lykkedes.
















mere hos Dansk HandelsbladCoop Danmarks store jule-satsning på at trække kunder i butikkerne med skarpe endags-tilbud i medlems-app'en har givet pote. Det skriver Dansk Handelsblad. Det daglige såkaldte "julekup", der tikker ind i hundredetusinder af Coop-medlemmers smartphones hver dag i december frem til og med den 23., har sat ny fart på brugen af Coops app og dermed også det salg, der bliver genereret ad den vej. Coop vil ikke ud med præcise salgstal eller det totale antal app-brugere ud af de 1,7 mio. medlemmer, men ifølge informationsdirektør Jens Juul Nielsen er der meget målbare effekter af kampagnen. Læs (kræver abonnement).
BREAKING
{{ article.headline }}
0.246