23948sdkhjf

Dorthes pakke har været forsvundet i næsten seks måneder

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

I sommer sendte Dorthe Kristensen pakke til Grønland, men den er ikke nået frem. PostNord undskylder.

Dorthe Kristensen fra Oddesund er godt og grundig træt af PostNord.

8. august 2017 sendte hun en 16 kilo tung kuffert med primært tøj op til familie i Grønland. Pris: 580 kroner.
Men her 5,5 måned efter er kufferten stadig som sunket i jorden.

Men her stopper post-frustrationerne ikke for Dorthe Kristensen. Den 11. januar modtager hun selv et brev, der har været halvanden måned undervejs. Og vel at mærke ikke fra Grønland.

- Det er simpelthen for dårligt, siger Dorthe Kristensen til DR P4 Midt & Vest.

Hun har flere gange kontaktet PostNord om den forsvundne kuffert. Uden at få et svar.

DR P4 Midt & Vest har kontaktet PostNord, der nu har undersøgt sagerne om det forsinkede brev og den forsvundne kuffert.
Og selskabet erkender, at der er sket en fejl i forhold til behandlingen af Dorthe Kristensen postforsendelser og den efterfølgende behandling hos Kundeservice.

Læs også: PostNord åbner igen for pakkeafhentning efter afbrydelse

- Jeg er rigtig ked af, at kufferten ikke er kommet frem, og endnu mere ked af, at hun ikke har fået hjælp. Det er ikke godt nok, siger kundeservicechef Henrik Larsen.

Han har nu givet Dorthe Kristensen en stor undskyldning og vil sørge for, at PostNord afregner, hvad hun har til gode i tabt værdi og porto.
Men kufferten, den er væk.

- Vi aner simpelt hen ikke, hvor den her kuffert er henne, erkender kundeservicechefen fra PostNord.

Læs også: Presset PostNord åbner 100 nye poststeder

Dorthe Kristensen er tilfreds med at få en opringning fra kunderservicechefen, men undskyldningen har ikke mildnet hendes syn på PostNord.

- Hvorfor skal man gå i pressen for at få hjælp? Det kan ikke være rigtigt i dagens Danmark. Jeg har ikke tillid til PostNord mere, siger Dorthe Kristensen.

PostNord har netop søsat en stor annoncekampagne i flere aviser, hvor postledelsen fastslår, at det skal være slut med utilfredse kunder og forsinkede breve og pakker.


Hold dig opdateret med RetailNews

Skriv kommentar
Forsiden lige nu

Praktikant vendte udviklingen hos møbelproducent

Fødevarestyrelsen indrømmer: Vi har fejlet

Hver tredje detailvirksomhed har underskud

Danskerne bruger flere penge, men det kommer ikke rigtig butikker til gode. Se her hvad folk bruger pengene på i stedet.

I Storbritannien skal maskiner nu vurdere, om folk er over aldersgrænsen

Nyt Bilka-koncept betyder 30 nye arbejdspladser i Slagelse

Testbutik skal afprøve handelslivet i ny Roskilde-bydel

Nyhedsbrev

Friis Shoppingcenter klar med to nye koncepter

Studie: Smag i e-cigaretter danner cocktail med ukendt virkning

Fragtbossen leverer selv pakkerne

DHL-chefen sætter sig selv i kurerbilen for at lytte til medarbejdernes behov

Ebay anklager Amazon for at have hacket beskedsystem

Ebay sagsøger handelsgiganten for at have skaffet sig ulovlig adgang til et beskedsystem mellem Ebays sælgere.

Telia taber danske kunder og har røde tal på bundlinjen

Nyt fra bestyrelseslokaler og direktionsgange

Gærende gløgg kaldt retur

- Det er ikke gløgg, vi har fremstillet. Den bruser, siger Claus Skov.

Nestlé har solgt for 432 milliarder i år

Kendt restauratør tiltalt i stor bedragerisag

Coop tilslutter sig global kampagne for bedre arbejdsmiljø

Aubo-forhandler skifter til konkurrent-kæde

Fiskefabrik politianmeldt for listeria-fup

Operation X: Virksomheden solgte laks med listeria-bakterier men forfalskede analyse

Verdens største supermarkedskæde sparer 1,3 mia. kr. ved at skifte elpærer

Illums Bolighus takker af i Aarhus. Nu skal der ligge en Paustian på Lille Torv

Vrimler med rotter ved købmandsruin: Nedrivning trukket i langdrag

For over tre måneder siden brændte købmandsbutikken i landsbyen Spørring mellem Randers og Aarhus. Borgerne er godt trætte af at se på købmandsruinen

DI Handel: Kinesiske Alibaba bør ikke få udviklingsbistand

3F varsler konflikt mod Ilse Jacobsen

Fire megatrends kan få forbrugerne til at bruge milliarder mere på mad

Analyse viser, at hvis producenterne satser benhårdt på fire megatrends, så vil forbrugerne lægge mange flere penge i supermarkederne de kommende år

Sjællandsk bryghus lancerer øl-snaps

Stor nedgang i indtjeningen hos Bilfakta i Odense

Lille bager vil også være online

Kalkunbryst og kylling tilbagekaldes efter bakteriefund

Andersen stopper som formand i Chr. Hansen

Flyvende start for øbaseret blomstervin

Ikea kommer til Bornholm

B&O-boss uklar om produktions-arbejdspladser i Struer

Landbruget glæder sig over fantastisk efterår

Mikrobryggeri har fart på efter unik fustage-rundtur

Bilsalget dykkede voldsomt i september

Regeringen i kovending: Vil droppe højere afgift på elbiler

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Integrede solceller i tag, facade og glaspartier - på Building Green I Forum

Fra usund til sund arbejdspladskultur - Vær med i Vordingborg 5.12

Logistikkompagniet vinder CSR People Prize for sit store sociale ansvar

Værdien af troværdige produktdata

ButiksKompagniet er hovedsponsor for Byens Bedste i Aarhus

Arbejdsmiljø, stress og produktivitet - bliv klogere i Horsens 8. nov.

Mortensaften lørdag den 10. november

Konference 1. nov.: Bliv klogere på arbejdsmiljø, trivsel og produktivitet

Solceller i glas - facader og glaspartier

Nye FUGA-rammer i elegant sort/hvid kombination

Fire udbytterige medlemsdage hos Gs1 Denmark

Nyt kursus - AB-udbud og tilbud nye regler fra 1. januar 2019

Nyt hyldesystem sparer 50 % tid

Danske frilandssnegle

PALOMAT® sælger ud af demoer - gør en god handel!

PSO refusion - aftalen udløber i år!

Raffineret logistik i Reykjavik

Pop-up tekstilvæg med LED baggrundsbelysning.

Gratis! Gå-hjem-møde: Fra ISO 50001:2011 til ISO 50001:2018 d. 24. oktober 2018 hos FORCE Technology

NYT – Masterclass – Neurogastronomi

Stor dagligvarekæde køber fødevaregodkendte reoler

Hør om erfaringer med konvertering til biobrændsler på kedelkonference

Slut dig til et elektrisk netværk!

Scanpack 2018: Fokus på plast og bæredygtighed

PALOMAT® styrker teamet

Send til en kollega

0.249