23948sdkhjf

Ny Tiger-topchef gør op med forgængerens linje: Vores produkter var for lalleglade

Flying Tiger Copenhagen skal finde tilbage til sit oprindelige DNA.
Detailkæden Flying Tiger Copenhagen var kommet på et vildspor i forhold til sin egen kerne, og produkterne var blevet for fjollede.

Det skal der gøres op med, og butikkerne skal finde tilbage til den stil, der blev lagt under stifter Lennart Lajboschitz’ ledelse.

Det fortæller Flying Tigers topchef, Mette Maix, til Berlingske i sit første interview siden tiltrædelsen i sensommeren 2017.

- Vi var blevet for meget spøg og skæmt. Vi deler vores sortiment op i det, du har behov for, i det, du gerne vil have, og i det, du ikke vidste eksisterede. Til den sidste del hører de sjove hatte, oppustelige dragter og falske overskæg, som er en meget lille del af vores DNA. Alligevel var den del kommet til at fylde for meget, siger Mette Maix til avisen.

Hun mener, at det forkerte produktfokus har skabt forvirring internt og har medvirket til en faldende indtjening.

Mette Maix overtog stillingen fra franske Xavier Vidal, der blev fyret i slutningen af 2017.
Kommenter artiklen (1)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093