23948sdkhjf

Folk griner af Fakta efter ’prisfald’

I slutningen af januar meldte detailvirksomheden Coop ud, at man ville gå over til faste lave priser i stedet for de mange kampagnetilbud.

På den måde tog Coop kampen op imod Føtex’ ’Føtæsk’-kampagne, hvor kæden sænkede priserne på mange varer.

Men ikke alle Coops prisnedsættelser er lige monumentale, og det har nu fået Fakta til at blive til grin på sociale medier.

Det skriver Metroxpress.

Komikeren Anders Hemmingen lagde for et par dage siden et billede op af en stor reklame for Fakta, hvor kæden fortæller, at prisen for en flaske yoghurt er faldet fra 13,95 kroner og til 13,50 kroner.

Det gjorde han med ordene ”Nu er det bare pinligt, Fakta” – med hentydning til det beskedne prisfald.

Opslaget har fået 1000 likes og en hel del kommentarer.

Informationsdirektør i dagligvarekoncernen Coop Jens Juul Nielsen tager situationen med sindsro.

- Samlet set koster prisfaldene os et pænt tocifret millionbeløb. Så vi er glade for, at der er opmærksomhed omkring det, og vi tager det med et smil, at der er nogle, der synes, at enkelte prisfald er små. Vores erfaring er, at selv små prisfald har betydning for, hvad forbrugerne køber, siger han.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.438