23948sdkhjf

Magasin du Nord lancerer et nyt koncept for sit kundekort

Markedet for forbrugerkredit har ændret sig de seneste år.

Sammen med Resurs Bank i Danmark, har Magasin du Nord udviklet en helt ny produktløsning og et nyt koncept for sit kundekort, Magasin-kortet.

Det skriver Resurs Bank i en pressemeddelelse.

Konceptet tager udgangspunkt i at imødekomme de forventninger, forbrugerne har til fleksibilitet og praktiske løsninger, kombineret med en attraktiv løsning og gunstige priser.

- Med en digital og mere forretningsdreven platform, tager vi et strategisk vigtigt skridt fremad for at tilbyde vores kunder et moderne og attraktivt tilbud med Magasin-kortet. Med Resurs Banks platform, optimerer vi kundeoplevelsen, og kunderne kan nemt tilpasse deres betalingsmetode, hvilket hjælper med til at give en ubesværet og brugervenlig købsoplevelse, fortæller Peter Fabricius, CFO Magasin du Nord.

Resurs Bank har stor erfaring med, at tilbyde konceptbaseret betalingsløsninger til detailhandlen, i hele Norden.

- Vi ser frem til at blive en del af den nye satsning, som skal løfte Magasin-kortet til næste niveau. For os er samarbejdet med Magasin et bevis på, at vi har en attraktiv løsning i forhold til at skabe forudsætninger for både brugervenlige og værdiskabende købsoplevelser, fortæller Søren Kargaard, Country Director, Resurs Bank Danmark.

Resurs Bank er leverandør af kortkoncepter til blandt andre British Airways, Silvan og en række butikskæder på det danske marked.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078