23948sdkhjf

Nyt Matas-univers for de unge

Matas har stor succes med sin kundeklub, og nu vil virksomheden tale til de unge med beauty-universet Beame, der i høj grad skal leve på Instagram og Youtube.

Beame er en del af Matas' nye strategi, "Et fornyet Matas", hvor der blandt andet fokuseres på kædens digitale tilstedeværelse. 

 Matas skal nemlig være helt uundgåelig på nettet inden for sit felt, forklarer marketingsdirektør i Matas, Anne Lene Hamann i en pressemeddelelse:

- Vi skal være de største og de bedste på nettet. Derfor skal vi også være til stede, der hvor vores unge målgruppe befinder sig og tilbyde dem samme gode service og hjælp som i vores fysiske butikker, siger Anne Lene Hamann.

 Beame skal særligt leve på de sociale medier og især gennem sin egen Instagramprofil og YouTube-kanal samt i det nye Beame univers på matas.dk og lidt senere også i Club Matas app'en.

 Matas har i forvejen god erfaring med at engagere kunder i medlemsklubber.

Club Matas har i dag 1,5 millioner aktive medlemmer, men det kræver en anden indsats, hvis man skal engagere de unge:

 - Vi har lavet et dedikeret team af unge medarbejdere, som sammen med kendte influencers kommer til at skabe en masse spændende indhold med brugerne. De skal engageres og involveres i universet på en helt ny måde, fortæller Anne Lene Hamann. 

Brugerne af universet vil blive inviteret til beauty-events, få adgang til prelanceringer, månedlige tilbud og være med til at sætte deres præg på, hvilke nyheder, der skal lanceres i Matas.

Beame blev lanceret den 7. juni.

Kommenter artiklen (1)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109