23948sdkhjf

Nyt Matas-univers for de unge

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Matas har stor succes med sin kundeklub, og nu vil virksomheden tale til de unge med beauty-universet Beame, der i høj grad skal leve på Instagram og Youtube.

Beame er en del af Matas' nye strategi, "Et fornyet Matas", hvor der blandt andet fokuseres på kædens digitale tilstedeværelse. 

 Matas skal nemlig være helt uundgåelig på nettet inden for sit felt, forklarer marketingsdirektør i Matas, Anne Lene Hamann i en pressemeddelelse:

- Vi skal være de største og de bedste på nettet. Derfor skal vi også være til stede, der hvor vores unge målgruppe befinder sig og tilbyde dem samme gode service og hjælp som i vores fysiske butikker, siger Anne Lene Hamann.

 Beame skal særligt leve på de sociale medier og især gennem sin egen Instagramprofil og YouTube-kanal samt i det nye Beame univers på matas.dk og lidt senere også i Club Matas app'en.

 Matas har i forvejen god erfaring med at engagere kunder i medlemsklubber.

Club Matas har i dag 1,5 millioner aktive medlemmer, men det kræver en anden indsats, hvis man skal engagere de unge:

 - Vi har lavet et dedikeret team af unge medarbejdere, som sammen med kendte influencers kommer til at skabe en masse spændende indhold med brugerne. De skal engageres og involveres i universet på en helt ny måde, fortæller Anne Lene Hamann. 

Brugerne af universet vil blive inviteret til beauty-events, få adgang til prelanceringer, månedlige tilbud og være med til at sætte deres præg på, hvilke nyheder, der skal lanceres i Matas.

Beame blev lanceret den 7. juni.

Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (1)
Forsiden lige nu

Kopivarer koster milliardtab i salg og 3800 danske job

Topchef klar til at lukke Matas-butikker

Matas køber succesfuldt dansk makeup-brand for 135 millioner kroner

Matas-rival har tredoblet omsætningen: Satser nu på udenlandske kunder

Apotekeren rykker ind i Kvickly

Nu åbner de første apoteker i et nyt samarbejde mellem kæden Apotekeren og Kvickly.

Bestseller og Salling Group går sammen i kampen mod Amazon

Nyhedsbrev

Amazon vil sælge billige hudplejeprodukter med eftertragtede ingredienser

2

Udenlandsk gigant åbner sin første butik i Danmark

Matas-kunder støtter voldsramte kvinder med en lille halv million

Kopivarer: Meget mere bliver taget i tolden

Medie: Kapitalfond vil sælge Sportmaster

Adidas sætter turbo på indtjening og salg

Flere pakker med kopivarer bliver fanget i tolden

Helsam søger ny kædedirektør

Rekordmange danskere bruger Svanemærket som pejlemærke

Onlineapotek kåret som Årets Butik 2019

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Indstilling til Danish Retail Award 2019

Nye lovkrav i Polen

Deltag i matchmaking til DanFish International 2019

Jeannett vender tilbage til Fagerhult

Tid til at stoppe wardrobing

Mange nye HR-funktioner med seneste Dynamics 365 for Talent - Måske du allerede har adgang

Stabelgitter - smuk og effektiv tyverisikring

Ubro SystemPac introducerer en ny biobaseret strækfilm

Interesseret i materialeteknologi? Og testfaciliteter?

Kvalitetes emballage til billige priser

Teknologi og innovation på folkemødet

Medlem af GS1Trade Sync? Få en komplet billedpakke med marketing- og planogramfotos for kun 100 kr

Dansk Energirådgivning deltager i innovative energioptimeringsprojekter i samarbejde med DAMRC

Holdbar emballageløsning til Eplehuset

Krydderier bliver til fjernvarme

Flotte displays i naturmaterialer

Miljø og kvalitet er i højsædet hos Filippa K

Opgør med hypen: Det her er blockchain

Kvalitet og smag frem for alt

Tid til at tænke leasing

Forbo præsenterer CO2 neutralt linoleum til møbler

Acne Studios' kamp for miljøet med miljøvenlig emballage

Fremtidens ruteoptimering til nutidens flåder

Medlemsdag i Odense for alle GS1 medlemmer

Nye efterårshold på Ejerlederuddannelsen

Send til en kollega

0.203