Dansk shoppingcenter i en klasse for sig

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Rødovre Centrum er blevet nomineret til fem priser ved shoppingcentrenes prestigefyldte Solal Award

Rødovre Centrum er netop blevet nomineret til hele fem internationale priser ved Solal Award.

Læs også: Shoppingcenter-gigant kæmper for overlevelse i USA

Her bliver der uddelt priser i otte kategorier, og at et shoppingcenter opnår fem nomineringer er helt usædvanligt og placerer Rødovre Centrum i en eksklusiv klasse for sig.

Det skriver centret i en pressemeddelelse.  

Der er stor glæde hos Rødovre Centrum, som i hård konkurrence med mere end 216 shoppingcentre fra 22 lande har kæmpet om at blive nomineret i den prestigefyldte konkurrence.

En jury på 18 markedsføringseksperter fra Europa og Sydafrika har bedømt de mange bidrag og udvalgt de mest kreative og velgennemførte marketingkampagner fra de mange europæiske og sydafrikanske shoppingcentre.

Læs også: Bryggen Vejle fejrer 10 år i positiv udvikling

- Vi er utroligt stolte over vores nomineringer, og at vi kommer gennem nåleøjet med hele fem kampagner, er en meget stor anerkendelse. Vores team yder en fantastisk indsats, for det er ikke nogen hemmelighed, at hver nominering kræver hårdt arbejde og vilje til lige at gå lidt længere, siger Charlotte Andersen, der er marketingdirektør i Rødovre Centrum.

 Hårdt arbejde og kreativitet

Hårdt arbejde er ikke hele opskriften på at udkonkurrere anerkendte shoppingcentre fra internationale metropoler.

 - Vi sætter en stor ære i at udtænke overraskende og innovative kampagner, som brænder gennem hos kunderne. Gerne med humor, holdninger og noget for alle sanser. Som f.eks. vores spektakulære kampagne Release Party, hvor kunstmuseet Arken i samarbejde med unge fra Ishøj Ungdomsskole forvandlede centeret med audio-, lys- og kunstinstallationer, fortæller Charlotte Andersen:

 Om det lykkedes Rødovre Centrum at vinde medaljer med de fem kampagner, bliver først afsløret til september ved Solal Award i Amsterdam.

 Sidste år blev Rødovre Centrum nomineret til tre markedsføringspriser og kom hjem med sølvmedaljer i alle tre kategorier.

Derudover vandt Rødovre Centrum to priser ved London Fashion Film Festival.

De fem nomineringer:

  • Brand Awareness & (Re) Positioning med kampagnerne ”Bad Santa” og ”Vi krammer vores kunder”
  • Emerging Technology med ”Release The Beast” og ”Carpool Karaoke2”
  • Grand Opening/Expansion/Refurbishment med kampagnen ”Release party”


Hold dig opdateret med RetailNews

Skriv kommentar
Forsiden lige nu

Lukning af Lillebæltsbro koster erhvervsdrivende dyrt

Veninder åbner kage- og indretningsbutik

Body Shop henter ny direktør fra Adidas

Den nye mand sætter sig for bordenden til august.

Koncert og rundstykker til Bilkas åbningsfest

Creativ Company lander rekordstort overskud

Mors idé: Mekaniker åbner en kjolebutik

Nyhedsbrev

Tøjbutik blev tømt lynhurtigt

Garager kan blive til Rema 1000

Invita-butikker får nye ejere

Køkkendirektør i Esbjerg og Vejle takker af

Knivbevæbnet røver truede personale i Lidl - smed kniv og penge fra sig

Meny-butik er gået konkurs

Ansatte ryster i bukserne over netbutikker

Spar-købmand fordobler omsætningen

Købmandsbutik i vante rammer efter loftuheld

Rema 1000 udvider med 300 kvadratmeter

Købmand lukker, hvis det kikser med køber

Grænsehandel holder nu åbent døgnet rundt

Analyse: Sommeren 2018 er bitter

Tre medarbejdere køber sig ind i Flammen

Sådan passer du på dit betalingskort på ferien

Spar Klitmøller udvider for millioner

Spar Klitmøller næsten fordobler arealet, når købmand Mikael Konradsen udvider butikken.

Skuffede aktionærer vender ryggen til Matas

Matas-aktien er halveret siden sidste sommer. Ambitiøs investeringsplan har ikke vendt udviklingen.

Nyt fra bestyrelseslokaler og direktionsgange

Listeria: Også Lidl kalder søde majs retur

Street food klar i Fredericia

Roskilde Festival tilbyder fodbehandling til pantsamlere

Dynekongen får sit eget museum

Ikea-stifter har skabt 10.000 job i Greater Copenhagen og Älmhult

Frikadellepølsegas værre end først antaget

It-kriminelle udnytter arbejdsmailen i ferien

Økologiske øl bliver mere og mere populære

Dansk modekæde iværksætter redningsplan

Svindlede med MobilePay: Skole-elever meldte sig selv

Ikonisk dansk lampefirma solgt til italienske Aston Martin-ejere

Solrig maj sendte detailsalget opad

Maj slår alle pant-rekorder

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Sådan gik det GTS-nettet i 2017

Energieksperter slutter sig til Synergi

Skab tillid med klima ikon

Shark & Co. styrker bemandingen

Mathias er udlært elektriker hos EL:CON i Holstebro

N’tatlim - nye kager i dessertkategorien!

Kalu åbner to madsteder på Smukfest 8.-12. august

Anders er udlært elektriker hos EL:CON i Aarhus

Er sommertid = læringstid?

Gratis videreuddannelse for 10.000 kr. om året for faglærte/ufaglærte

Nyt kursus - Dagbøder og forsinkelse

Invitation til årskonference: Fra FN's Verdensmål til bundlinjen i dit firma, d. 1.10 i Fredericia

Vi ser Aarhus i øjenhøjde

Integreret, intelligent og effektivt cash management med Glory Ci10 og/eller Ci100

Med Mix & Match hjælper du dine kunder med at designe deres kontakter

Bernhard er udlært elektriker hos EL:CON i Aarhus

Konference om Alment boligbyggeri i København 2019-2029

Træt af at blive blitzet?

Konference - Herning - de store projekter

Er der mobning og mistrivsel hos jer?

En vare uden foto er som en vare uden pris: Ret svær at sælge

Effektivt kø management i Lagkagehusets butikker

Frederik er udlært elektriker hos EL:CON i Grenaa

Nye kabeltromler til fagfolk og seriøse gør-det-selv'ere

Smart solcellelampe er den perfekte ledsager til udeliv og arbejde væk fra ...

Send til en kollega

0.213