23948sdkhjf

Markedet for måltidskasser er i kraftig vækst

Forbrugerekspert forventer, at fremtidens måltidskasser vil blive kombineret med andre abonnementsløsninger på rengørings- og toiletartikler.

Markedet for måltidskasser vokser eksplosivt. 

Læs også: Coronakrisen har givet stor kundefremgang hos Nemlig.com

Det skriver Dansk Handelsblad. 

For nyligt udvidede Nemlig sit sortiment med netop måltidskasser, og i sidste uge fik en anden spiller på markedet, startup-virksomheden Simple Feast, en investering på intet mindre end 78 millioner kroner. 

Den største danske virksomhed på området er dog stadig Aartiderne, men forbrugerekspert Dorthe Wimmer fra Retail Institute Scandinavia mener ikke, at markedet er mættet endnu. 

– Der er masser af plads til mere nicheprægede løsninger som veganer, glutenfri mv. udover den klassiske måltidskasse. Og på sigt vil de nok blive kombineret med andre abonnementsløsninger såsom abonnement på wc-papir, vaskemiddel og så videre, siger hun.

Læs mere hos Dansk Handelsblad (kræver abonnement). 

Kommenter på artiklen
Tip redaktionen
Redaktionen anbefaler

Send til en kollega

0.141