23948sdkhjf

Nespresso vil tættere på de danske kunder

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Nespresso har fravalgt supermarkeder til fordel for egne "boutiques" og loyalitetsprogrammer. Nu forsøger virksomheden en ny strategi med pop up-shops forskellige steder i Danmark.

Et kaffeprodukt, som du aldrig finder på hylderne i supermarkedet, er Nespressos portionsbaserede kaffe, som Georg Clooney repræsenterede i de populære reklamer.

Læs også: IC Group sælger Designers Remix

Det kvalitetsbevidste kaffebrand sælger udelukkende kaffevarianter i egne såkaldte "boutiques" og i webshop, men nu satser Nespresso på at komme tættere på de danske kaffedrikkere med pop-up-formater i mindre danske byer.

Disse pop-ups skal pleje eksisterende kunder og skabe nye Nespresso-entusiaster ud fra et princip om højt serviceniveau, vidensdeling og bæredygtighed, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse. 

- Hos Nespresso ser vi ikke kaffe som en almindelig forbrugsvare, men som en livsstilsdrik, der giver exceptionelle kaffeoplevelser. Vi vil gerne servicere vores kunder og møde dem gennem vores fælles passion for kaffebønnen, kaffens historie og bæredygtig kaffeproduktion. Og helt lavpraktisk kan der være langt fra hjemmet og ind til den nærmeste boutique – derfor laver vi pop-ups i mindre byer i hele Danmark, siger Jakob Arnhild, der er national retail manager for Nespresso i Danmark.

Tættere på kunderne i 2019
Nespresso har allerede i år testet deres nye pop-up koncept i byer som Roskilde og Næstved, og Jakob Arnhild afslører, at der kommer flere pop-ups i det nye år.

Læs også: Vokseværk: Her vil Silvan åbne 20 nye butikker

De midlertidige pop-up butikker er et miniunivers af Nespressos butikskoncept og byder på et udvalg af Nespressos kaffe, kaffemaskiner og prøvesmagninger af nye kaffevarianter.

De er samtidig et ekstra ben i Nespressos loyalitetsstrategi, der arbejder ud fra et mål om at bringe Nespresso-brandet og forbrugerne tættere på hinanden.

- Det er intentionen, at pop-up butikkerne skal øge kendskabet til Nespressos kaffeunivers, som sammen med vores originale maskiner og det helt nye Vertuo-system skaber gode kaffeoplevelser og selvfølgelig nye kunder. Vi ønsker naturligvis at give danskerne en nærværende og kaffekompetent service, der udspringer af kærlighed til kaffe og nysgerrighed efter mere viden, siger Jakob Arnhild.

Et af Nespressos varemærker er fordelsprogrammet Nespresso & You, der skal styrke relationen mellem brandet og kunderne.

Læs også: Sticks'n'Sushi vil have 100 restauranter

Medlemmerne opnår fordele efter anciennitet og forbrug og inviteres for eksempel til master classes og forpremierer på særlige kaffer.

- Det er endnu en vej til at komme helt tæt på vores kunder og give dem mulighed for at blive dygtige hverdags-baristaer, siger Jakob Arnhild.

Kaffeglade borgere i Vanløse kan for øjeblikket besøge Nespressos pop-up i shoppingcentret Kronen, der holder åbent frem til den 28. februar 2019.

Koldingensere har desuden samme mulighed i Nespressos pop-up i Kolding Storcenter, der åbner den 22. november.

Nespressos pop-up butikker afsløres løbende forskellige steder i Danmark i løbet af 2019.

 

Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Folks juleindkøb afhænger af bopæl

Om julen er lig med sylte eller chokolade, hjemlig julehygge eller julefrokost et sted i byen, er meget forskelligt alt afhængigt af, i hvilken region man bor.

Sille og kæresten forærer flere tusinde juletræer væk

En juletræsplantage ved Randers har været yderst velbesøgt. Her er der nemlig gratis juletræer til alle, der gider fælde et.

Dagligvarekæder fjerner skjulte buræg fra egne varer

Buræg er efterhånden væk fra hylderne i butikkerne, men der findes stadig buræg i forarbejdede produkter.

Antallet af sorte slagtere er faldet markant

Danskerne vil købe nytårsknald for næsten en halv milliard

Man skal huske sikkerheden, når det erhvervede fyrværkeri fyres af, lyder det fra Sikkerhedsstyrelsen.

Fødevarestyrelsen beslaglægger 200 gæs, kalkuner og juleænder

Nyhedsbrev

Antallet af unge misbrugere af lattergas overrasker forsker

Fantasinavn: Orkla må alligevel kalde pasta for Grøntsagsbånd

Million-renovering i Føtex

Et tociftret millionbeløb skal gøre Føtex-butikken i Nyborg helt up to date.

Salling Group investerer aggressivt i Netto

Klar til at bruge en historisk stor andel af Salling-formuen for at fastholde førerposition.

Vegansk hudpleje vinder frem – også i supermarkederne

Det er ikke kun i kosten, at mange fravælger produkter med animalske ingredienser.

Medisterpølse mistænkes for salmonellaudbrud

Dansk trang til økologisk frugt fra udlandet slår rekorder

Regeringen og DF imod en aldersgrænse for køb af lattergas

Lidls julesalg støtter Danske Hospitalsklovne

Stor stigning i efterspørgslen på plastikfri dagligvarer

Onlinesupermarkedet Økovejen.dk melder om en stor stigning i efterspørgslen på plastfri produkter. Forsker bekræfter tendensen og forventer ny lovgivning på området indenfor få år.

Fødevarevirksomheder sætter turbo på emballagerevolutionen

Fremtidens løsninger bliver i høj grad med genanvendte eller nedbrydelige materialer

Erhvervsminister vil begrænse salg af lattergaspatroner

Stort dansk salmonellaudbrud vokser til 33 personer

Over 2.400 kunder fejrede åbningen af Lidls nye butik i Hillerød

Se her hvor Irma sætter hjertestartere op ved butikker

Fødevarevirksomheder ser på fremtidens madscene

Naturli' Foods går til angreb på mælkemarkedet

EU strammer reglerne for transfedt i mad

Damme har Danmarks mest moderne brugs – for en stund

Ankesag: Nye vidner i sag om sexchikane hos fastfoodkæde

Konkursramt bryggeri brygger igen

Stort salmonellaudbrud: Mindst 28 syge

Sticks'n'Sushi vil have 100 restauranter

Regeringen vil forbyde tynde knitreposer

200 Carlsberg-chefer får en ekstra årsløn

Millionerne flyder i Enorms insektprojekt

Trods flere års indsats: 7-Eleven kiosk lukker

Nu vil Fur Bryghus være kendt for mere end øl

Bryghus har næsten tidoblet produktionen

Danske slagterier afskåret fra eksport til Kina

Se alle Medlemmernes egne nyheder

CTcoins kønummerstandere er en del af den gode kundebetjening i Lagkagehuset

Christian er udlært elektriker hos EL:CON i Fredericia - og han tager gerne ansvar

Brandsikring af det nye Regionshospital i Gødstrup

Carsten Petersen fejrer 25 års jubilæum hos EL:CON i Glostrup

Glædelig jul fra JEROS A/S

Per er udlært elektriker – og fortsætter hos EL:CON i Roskilde

PALOMAT® Forhandler 2018!

Ny chef for FORCE Technologys Product Compliance-afdeling i Aarhus

Du kan nå det endnu!

FlexPOS kassesystem er klar med intuitiv selvbetjening

Ring 8612 8855: Cabi rådgiver virksomheder i konkrete situationer - gratis

Brug for hjælp 12 timer om ugen?

Øget efterspørgsel = flere medarbejdere

Er dit medicinske udstyr klar til den nye EMC-standard 1. januar 2019?

Airco montageskinner til klimaanlæg og køleaggregater m.v.

Design dit eget gulv – sammen med fransk stjernearkitekt

Gerflor DLW har leveret 8.000 m2 akustik linoleumsgulve til Europaskolen

Fransk virksomhed søger CE-certificieret legetøjsproducent i Europa.

Kompakt motorafbryder fra Schneider Electric med høj ydelse og mange muligheder

PALOMATer i alle regnbuens farver

Dyreværnet: Hver en donation og pote tæller

Spørg os om handicap - gratis

Glæd dig til vintertrøflen

Nyheder om emballage – Gå ikke glip af alt det gode...

SummIT 2018

Send til en kollega

0.257