23948sdkhjf

Nu vil Fur Bryghus være kendt for mere end øl

Bryghuset klar med "stærkere digital brandfortælling

På Limfjordsøen Fur har det lokale bryghus sat sig for at blive mere kendt - ikke mindst hvad angår det, der ikke har så meget med øl at gøre.

Da Fur Bryghus i 2017 fik lavet en kendskabsanalyse viste det sig, at under en tredjedel af forbrugere med eksisterende kendskab til brandet var klar over, at bryghuset byder på flere oplevelser end dem, der kommer på flaske.

Derfor har bryghuset fået lavet en ny, digital strategi, som i første omgang handler om et nyt website. Det er ifølge marketingbureauet Happy, som står bag, "første skridt på vejen til en stærkere digital brandfortælling".

Læs også: Saxo.coms brug af ”forlagets pris” var vildledende markedsføring

Portalen skal, ud over at fortælle om øl, gøre brugerne klogere på de mange sociale oplevelser, man kan få i bryggeriets restaurant og spillested. Samtidig er Limfjordsøens kultur og natur draget ind i fortællingen om bryggeriets tilbud.

Og det har allerede givet gode resultater, fortæller forretningsfører hos Fur Bryghus Per Kristensen.

Læs også: Ny praksis: Forbudt at bruge andres design på reklamebilleder

- Vi har oplevet stigende interesse fra både slutbrugerne og vores samarbejdspartnere. Både i form af interessen for vores øl, og nu i særlig grad for de koncerter og events, vi holder. Den samlede oplevelse af vores historie og håndværk som et af landets ældste mikrobryggerier, kombineret med populære kunstnere, der optræder i vores lokaler til smagen af god mad og øl, er blevet rigtig populær, fortæller han.

I de kommende måneder er blandt andre Dodo & The Dodo's, Sanne Salomonen og Sko/Torp på bryghusets koncertprogram.

Ifølge kontaktchef Daniel Østergaard fra marketingbureauet Happy bliver det nye website inden længe fulgt op med en række planlagte kampagner på tværs af digitale kanaler. Det skal skabe synlighed for sæsonrelevante specialøl og forskellige events og koncerter på bryghuset. Desuden kommer der markedsføring via emails målrettet dem, der allerede har en forbindelse til Fur Bryghus.




Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Netto præsterer sit bedste resultat nogensinde

Efter imponerende regnskab regner Netto-chef med at åbne omkring 15 butikker om året.

Statsministeren deltager ved første spadestik til nyt Lidl-lager

Handelsformand raser mod politiets manglende opklaringsarbejde

Schulstads lastbiler lister sig gennem natten

Just-Eat går 12 millioner kroner frem

S vil hæve afgifter på chokolade, te og kaffe

Som en del af Socialdemokratiets økonomiske 2025-udspil skal skattestoppet på punktafgifter skrottes. Det vil betyde afgiftsstigninger på bl.a. kaffe, te og chokolade.

Nyhedsbrev

Burger King lancerer helt ny type kødfri burger i Sverige

Aldi Nord giver ny kæmpe kapitalindsprøjtning til Aldi Danmark

Vil du være købmand på en lille ø? Nu har du chancen

22 Jamie Oliver-restauranter lukker - 1000 stillinger ryger

Chokoladefabrik blev narret af internetsvindler

Thy har fundet nøglen til at bremse butiksdøden

Gratis butikleje, håndværkerhælp, iværksætterrådgivning, bank og revisor - sågar bolig og socialt netværk. Det er nogle af de midler, der med succes bremser butiksdøden i Thy.

Lego kører op mod 50 kopisager om året

Tyve jagtede cigaretter på Køge-egnen

Kageglade danskere trækker Lagekagehuset over milliarden

Rekordmange tilmeldte til Coops "Sol over Gudhjem"

Valgkamp ikke velkommen foran Aldi og Lidl

Svensk tobakslov forbyder e-cigaretter ved udeserveringer

Målet om et såkaldt røgfrit Sverige er sat til 2025. Omfattende udendørs rygeforbud er et skridt på vejen.

Mette Frederiksen overvejer at hæve cigaretpriser for unge

Aggressiv butikstyv viste sig at være eftersøgt gaderøver

Østjyllands Politi har bedt om hjælp til at finde mand, der har brugt kniv ved røverier mod tilfældige.

Mød Coop på Naturmødet 23.-25. maj 2019

"Ta' mig jeg er single": Dagligvarebutik redder 18.000 bananer fra skraldespanden

Nudging guider kunderne til bæredygtig adfærd med ’kærlige skub’.

Bestseller og Salling Group går sammen i kampen mod Amazon

Kvickly åbner nyt varehus i Vejle

Seminar: Sådan måler man madspild

Cigaretpriser skal ikke hæves for pengenes skyld

Bryghus får gymnasiehjælp til at udvikle alkoholfri drikke

Svipser giver risiko for alt for gammel laks

Billig slik og chokolade holder prisstigninger i ro

Netto åbner ny butik i Valby

Bryghus nyder godt af Liverpools succes

To ofre mistede Rolex-ur og guldsmykker ved røveri på tankstation

Rekordmange flasker og dåser gik gennem pantsystemet i 2018

Risiko for blåt plast i hakket oksekød

Flere danskere styrer mod økologi i grøntafdelingen

Fakta klar igen i Agerbæk

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Giv dit produkt blikfang...

Det er i morgen - vi holder reception den 24. maj 2019

En købsoplevelse udover det sædvanlige

Kan plast forhindre madspild?

Gratis guide til EDI

Moderne røgeovn giver bedre arbejdsgange

Total emballageløsning til VÆRSGO

Nyt fra GS1 standarden til alle brancher

Nye marinader

Tre nye kollegaer hos SSI SCHÄFER

Gratis medlemsdag for alle GS1 medlemmer

HCS klarer dit ekstra tunge læs - og vi har selv trucken med

Sæson for sommerbuk

Apotea automatiserer med SSI SCHÄFER

Mini krydderiposer til måltidskasser

Alux sætter ny standard for solscreens

Vejen til ERP i skyen går over hostingcentret

Stormberg opnår besparelser på emballage gennem nyt samarbejde

Quiz - Er du en ørn til stregkoder?

Skovlprofiler - Prolink Serie 6.1

Forbedret indeklima øger medarbejderpræstationer

Pommes Frites krydderi

Robotterne skal klædes på til livet udenfor fabriksgulvet

Brøndsholm´s naturtro, kunstige planter, holder hele året rundt uden så meg...

Matcher dine digitale produktdata emballagen?

Send til en kollega

0.216