23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Imerco bruger salgstale som middel mod tyveri

I Imerco i Solrød Center oplever personalet, at det er begrænset med butikstyveri på grund af den personlige betjening, skriver Dagbladet.

 Daglig leder Marianne Christensen ved, efter mange år i branchen, hvordan hun skal få øje på en butikstyv.

 Hun forklarer til Dagbladet, at personalet henvender sig til ”kunden” og giver en grundig præsentation af den vare, der bliver kigget på. Personalet er klar over, at kunden måske har en anden intention end at købe varen, hvis personen hurtigt udstråler manglende interesse i salgstalen.

 -Jeg snakker dem ud ad døren, siger Marianne Christensen til Dagbladet.

 I Imerco-butikken i Solrød Center har de desuden valgt at binde en Henning Koppel stål-vandkande til 2.600 kr. fast med en stålwirer, ligesom der kun står få produkter fra Royal Copenhagen fremme.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094