23948sdkhjf

En million danskere har nu hentet Coops app

- Kunderne har taget appen til sig langt hurtigere, end vi havde forventet, siger direktør. Nu får ikke-medlemmer mulighed til at prøve nogle af fordelene.

Hidtil har tilbudsaviserne været det vigtigste kommunikationsmiddel i konkurrencen om dagligvarekunderne.

Men Coop har over de seneste to år investeret flere penge i udviklingen af en app, så man kan kommunikere direkte med kunder og medlemmer via telefonen.

Nu har man nået en milepæl, nemlig en million downloads af appen, fortæller Coop i en pressemeddelelse.

Det er en fordobling i forhold til sidste år, hvor man til julen 2017 rundede 500.000 downloads.

Appen har en lang række tilbud til brugerne:

  • Personlige tilbud målrettet det enkelte medlem
  • Daglige spil med præmier hver dag indtil jul. Over 100.000 spiller med hver uge for at vinde præmier som M&Ms, Oreos, Toms Guldbarre, Cola Zero og Änglamar
  • Daglige julekup - dagstilbud i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli'Brugsen, Irma og Fakta fra 1. - 23. december
  • Adgang til 8.000 mad-opskrifter, kvittering på køb, indkøbsliste, betaling og mange andre faciliteter.

- Kunderne har taget appen til sig langt hurtigere, end vi havde forventet. Forklaringen er, at de oplever nogle konkrete fordele, som er målrettet: Personlige tilbud, spil osv., siger direktør for digitale kanaler og medlemsprogrammet i Coop, Anders Mittag.

- App'en giver os en unik mulighed for at møde vores medlemmer med målrettet kommunikation og personlige tilbud på deres smartphone, og på sigt betyder det, at vi kan spare på den trykte tilbudsavis, siger Anders Mittag.

Gennembruddet for appen kom sidste år til jul i forbindelse med særlige julekup. Der var en kolossal efterspørgsel, og det kneb for Coop at følge med. Det er der taget højde for i år, hvor mængderne er mangedoblet.

Som noget nyt åbner Coop nu appen for ikke-medlemmer, så de kan prøve nogle af fordelene ved at være medlem. 

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172