23948sdkhjf

Kunderne er centrum i julekampagne

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Hos Rødovre Centrum er årets julekampagne befolket af almindelige mennesker både på tv, tryk og online.

Styling, modetøj og blitzende kameralys er normalt forbeholdt fotomodeller, skuespillere og kendte, der betræder den røde løber.

Læs også: Verdenskendt kunstner hiver dansk bilforhandler i retten

Men hos Rødovre Centrum har man valgt at lade helt almindelige danskere pryde billederne til årets julekampagne, fortæller centret i en pressemeddelelse. 

Modellerne har samtidig valgt temaerne for kampagnen. Det fortæller marketingdirektør Charlotte Andersen

- I løbet af efteråret har vi kørt en konkurrence, hvor de besøgende kunne fortælle om deres yndlingseventyr, og hvorfor de mente, det skulle være en del af vores julekampagne. På baggrund af de indsendte bud udvalgte vi seks eventyr og inviterede vinderne til at blive modeller i kampagnebilleder og tv-reklamer, der netop tager udgangspunkt i deres eventyr, siger hun. 

Rødhætte og tinsoldaten blandt favoritterne
Rødhætte var et af de mest ønskede eventyr, og her blev den lille model Freja dybt betaget af den ellers store og frygtindgydende siberian husky, der agerede ulven.

Læs også: Pædofilimistanke får annoncører til at trække sig fra YouTube

Blandt de andre modeller er mor og søn Helle og Mingus fra Hvidovre, der har udpeget Den standhaftige tinsoldat som det absolutte favoriteventyr. H. C. Andersens fortælling om den etbenede tinsoldat, der forelsker sig inderligt i den fine papirballerina, har Helle læst højt for Mingus, fra da han var helt lille.

Eventyr sætter spor i store og små
Netop højtlæsning er det, mange kunder har fremhævet som det kæreste minde om deres yndlingshistorie.

- Eventyr rammer noget universelt i os alle og har som regel en morale, der sætter aftryk hos både store og små, siger Charlotte Andersen og fortæller videre, at Rødovre Centrum derfor har en ambition om at bruge julekampagnen til at genskabe følelsen af at blive tryllet ind i et eventyr og forsvinde ind i fantasien.

Side om side med nisser og funklende julelys er der rundt om i shoppingcentret opsat installationer, hvor kunderne kan tage en pause fra juleindkøbene.

Via hovedtelefoner bliver julekampagnens seks eventyr læst højt.

Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Statsministeren deltager ved første spadestik til nyt Lidl-lager

10-4 til omsætningen i byggekæde

Netto præsterer sit bedste resultat nogensinde

Efter imponerende regnskab regner Netto-chef med at åbne omkring 15 butikker om året.

Schulstads lastbiler lister sig gennem natten

Ejer vil sælge ikonisk reolvirksomhed

Bilforhandler overså Ai Weiwei-kunstværk på foto af bil

Nyhedsbrev

Kunsthaldirektør: Weiwei-sag handler om ophavsret

Handelsformand raser mod politiets manglende opklaringsarbejde

Aldi Nord giver ny kæmpe kapitalindsprøjtning til Aldi Danmark

Just-Eat går 12 millioner kroner frem

Vil du være købmand på en lille ø? Nu har du chancen

Jysk åbner første butik i Aserbajdsjan

Flagene til tops for Jem & Fix nummer 121

S vil hæve afgifter på chokolade, te og kaffe

Som en del af Socialdemokratiets økonomiske 2025-udspil skal skattestoppet på punktafgifter skrottes. Det vil betyde afgiftsstigninger på bl.a. kaffe, te og chokolade.

Saxo.coms brug af ”forlagets pris” var vildledende markedsføring

Burger King lancerer helt ny type kødfri burger i Sverige

22 Jamie Oliver-restauranter lukker - 1000 stillinger ryger

Sofakompagniet går efter milliarden

Modemilliardær og stifter vil købe tøjkoncern tilbage

Thy har fundet nøglen til at bremse butiksdøden

Gratis butikleje, håndværkerhælp, iværksætterrådgivning, bank og revisor - sågar bolig og socialt netværk. Det er nogle af de midler, der med succes bremser butiksdøden i Thy.

Lego kører op mod 50 kopisager om året

Tyve jagtede cigaretter på Køge-egnen

Kageglade danskere trækker Lagekagehuset over milliarden

Strategisk satsning giver Quint et forspring i tøjbranchen

En af landets ældste tøjbutikker er dygtigst til at kombinere fysisk salg med netsalg.

Chokoladefabrik blev narret af internetsvindler

Forbrugerne går optimistiske ind i sommermånederne

Jem & fix åbner tre nye butikker

Mød Coop på Naturmødet 23.-25. maj 2019

Seminar: Sådan måler man madspild

Cigaretpriser skal ikke hæves for pengenes skyld

Brandskadet byggemarked sætter dato på genåbning

Kopivarer: Meget mere bliver taget i tolden

Bryghus får gymnasiehjælp til at udvikle alkoholfri drikke

Flemming Quist Møller læser højt i Lyngby Storcenter

Svipser giver risiko for alt for gammel laks

Møbelklassikere sender Carl Hansen & Søn langt over den halve milliard

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Giv dit produkt blikfang...

Det er i morgen - vi holder reception den 24. maj 2019

En købsoplevelse udover det sædvanlige

Kan plast forhindre madspild?

Gratis guide til EDI

Moderne røgeovn giver bedre arbejdsgange

Total emballageløsning til VÆRSGO

Nyt fra GS1 standarden til alle brancher

Nye marinader

Tre nye kollegaer hos SSI SCHÄFER

Gratis medlemsdag for alle GS1 medlemmer

HCS klarer dit ekstra tunge læs - og vi har selv trucken med

Sæson for sommerbuk

Apotea automatiserer med SSI SCHÄFER

Mini krydderiposer til måltidskasser

Alux sætter ny standard for solscreens

Vejen til ERP i skyen går over hostingcentret

Stormberg opnår besparelser på emballage gennem nyt samarbejde

Quiz - Er du en ørn til stregkoder?

Skovlprofiler - Prolink Serie 6.1

Forbedret indeklima øger medarbejderpræstationer

Pommes Frites krydderi

Robotterne skal klædes på til livet udenfor fabriksgulvet

Brøndsholm´s naturtro, kunstige planter, holder hele året rundt uden så meg...

Matcher dine digitale produktdata emballagen?

Send til en kollega

0.162