23948sdkhjf

Tilbudt penge for at fjerne dårlig pizza-anmeldelse

En 27-årig kvinde fra Fredericia blev i weekenden kontaktet af Hungry.dk og tilbudt penge for at trække en dårlig anmeldelse af et pizzeria tilbage. Det skriver Fredericia Dagblad.

Læs også: Trustpilot: Vores anmeldelser er ikke misvisende

Kvinden havde, sammen med sin familie, bestilt en pizza på et lokalt pizzeria. Da pizzaen ankom, fandt kvinden et hår i pizzaen, og hun smed resten ud, da skinken i øvrigt smagte surt.

Da hun efterfølgende fik en mail med et link fra Hungry.dk, hvor de bad hende skrive en anmeldelse af oplevelsen, slog hun til. Men historien om den ulækre pizza sluttede ikke her, da kvinden snart efter blev kontaktet af en medarbejder fra Hungry.dk, der tilbød hende penge for at slette dele af den dårlige anmeldelse.

I forargelse skrev kvinden et opslag på Facebook for at høre, om andre havde haft samme oplevelse. Onsdag aften har opslaget fået 72 kommentarer og 126 reaktioner, og er delt talrige gange.

Overfor BT bekræfter direktør i Hungry.dk Rune Risom at episoden har fundet sted, og han undskylder.

Læs også: Unge brokker sig mere efter en dårlig købsoplevelse

- Det er ikke den måde, vi driver forretning på. Det er en beklagelig fejl, og det er vi virkelig kede af, siger han til B.T.

Hungry.dk gennemgår rutinemæssigt anmeldelser for at tjekke, om indholdet er reelt, og tjekker ligeledes med restauranten for at undersøge, om der er hold i anklagerne.  Men at kunden fik tilbudt penge for at slette anmeldelsen, er en klar fejl.

Episoden får ikke konsekvenser for den medarbejder, der sendte mailen, skriver bt.dk.

Mere om: anmeldelser | Hungry.dk
Kilde: BT / Fredericia Dagblad
Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (0)

JOB i FOKUS

Forsiden lige nu

Johan Bülow: Coronakaos er en fed mekanisme

Efter shitstorm: Wolt giver kunder del af coronaomsætning tilbage

Stifter af Lagkagehuset sælger kaffevirksomhed

God idé: Jørgen låner penge af kunderne

Coronavirus får butikker til at tænke kreativt.

Føtex indsætter coronavagt i påsken

Ejendomsbranchen: Vi arbejder på at hjælpe butikker og restauranter

Ejendomsbranchen melder om udfordringer fra især detailhandlen og restauranter. Fire ud af 10 havde allerede før månedskiftet givet henstand på huslejen.

Nyhedsbrev

13.075 modtager dagligt nyhedsbrevet.

Se det seneste nyhedsbrev. Annoncér i nyhedsbrevet

Vismænd spår stort økonomisk tilbageslag grundet corona

Nyt fra bestyrelser og direktioner

Årets første danske jordbær i Irma i dag

3F indleder blokade og strejke mod Jensens Bøfhus

Jensens Bøfhus har ikke længere overenskomst med 3F, efter restauranten har gennemført en lockout. Nu svarer 3F igen.

Mens Danmark langsomt åbner, dør livsstilsbranchen hurtigt

Brancheforeninger frygter, at coronakrisen vil tage livet af mange livsstilsvirksomheder og koste tusinder af arbejdspladser.

1,6 million kr. til Hjerteforeningen fra Faktas kunder

Jysk holder fast i ansatte, investeringer og byggeprojekter: Det må lysne snart

Tusinder melder sig fortsat ledige under coronakrisen

Magasin bliver ikke påvirket af britiske ejeres situation

Der er gang i onlinehandlen hos Magasin.

Ikea donerer 200 møbler til hjem for coronasmittede hjemløse

Lidl har succes med online-madkundskab

1

Butikskæder raser over manglende kompensation: "Det er ret skandaløst"

På to dage: Knap 14.000 selvstændige har søgt om hjælp

Tivoli taber seks millioner om dagen på grund af lukning

Apoteker vil hjælpe Hus Forbi-sælgere

Designvirksomhed giver coronastøtte til den lokale detailhandel

Danish Crown forærer 100.000 måltider væk

Bagere deler corona-ideer i Facebook-gruppe

Coronavirus stopper produktionen af corona-øl

Restaurantkæde ramt af konkurs

Nu har 20.000 virksomheder søgt om lønkompensation

Donation fra Lidl skal forsøde påsken for trængte familier og beboere på botilbud

B&O hyrer ny europæisk chef

FødevareDanmark: Hullede hjælpepakker presser virksomheder i knæ

Coronakrisen sender salget af biler i bakgear

Saftproducent bukker under for coronakrisen

Coronavirus får igen Tivoli til at udskyde åbning - og forlænge sæsonen

Nu kommer hjælpen til selvstændige og små virksomheder

Bryggerier ramt af coronakrisen: Ølforbruget styrtdykker

Kims oplever syv weekendaftener om ugen

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Billy anbefaler - Podcasts og TV-programmer om iværksætteri

Sådan styrker du din cybersikkerhed, når du arbejder hjemme

Infrarødt billede kamera tilbydes i kampen mod covid-19

Certifikatet på RC-certificerede sikringsløsninger udstedt

Udnyt muligheden for at være i god tid

Kvalitet og kundetilfredshed går hånd i hånd

Sådan skal du som selvstændig forholde dig til coronavirus

Ny forsendelse af iPad Pro - Den perfekte arbejdstablet

Super smart startkit til din næste messe

Optimal arbejdsplads- og hånd hygiejne

Bliv opkvalificeret i salgsteknik online og få godtgørelse

Måske verdens bedste forretningsform for vækst?

Expression er flyttet ind hos ByMakers i Skanderborg

Nu tester GTS-institut værnemidler 24 timer i døgnet

Ny ordre til Stender

Sådan forholder du dig til coronavirus, som virksomhedsejer

PALOMAT® holder påskeferie

Netto forbygger mod dyre driftstop med serviceaftale til 518

Fra smugkig til ny kassevasker

En usikker tid for design- og modevirksomheder

Schneider Electric lancerer nye LK designstikdåser i høj kva

Sådan arbejder du hjemmefra uden besvær

Ubro SystemPac holder produktionen igang

Hold afstand – bare ikke når det gælder dialog og ledelse

10 ting du bør overveje, når du skal vælge EDI-leverandør

Send til en kollega

0.156