23948sdkhjf

Boligkæde stormer ind på tredjeplads på listen over danske kvinders yndlingsmærker

Lego afgiver tronen som danske kvinders absolutte darling til Rema 1000. Boligkæde stormer ind på listen.

Hvilke varemærker har danske kvinder det bedste indtryk af?

YouGov BrandIndex lancerer nu dette års rangliste over varemærker blandt danske kvinder, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse. 

Lego må efter flere år på tronen afgive pladsen til den norske supermarkedsfavorit, Rema 1000.

Rema 1000 topper årets liste over varemærker, som danske kvinder har det bedste indtryk af med en score på 58,9, mens Lego er faldet ned på andenpladsen med en score på 56,4.

Søstrene Grene er ny på listen og brager ind på en tredjeplads med en score på 55,7.

Den anden nyhed på kvindernes topliste er Imerco, som er kommet ind på en niendeplads med en score på 48,3. Danske kvinder er generelt meget loyale over for deres favoritter, og toplisten byder ellers kun på få omrokeringer i forhold til de foregående år.

Rejsekort kan glæde sig over endnu et år at være højdespringer blandt danske kvinder. I 2017 lykkedes det rejsekort at gå fra en negativ til en positiv impression-score og i 2018 har Rejsekort yderligere forbedret sin score med 5,6 til en samlet score på 11,3 blandt kvinder.

Radio24syv er den anden højdespringer blandt danske kvinder med løft på 5,4 i impression-score. Radio24syv fik megen opmærksomhed hen over sommeren efter medieforliget i juni, hvor det blev besluttet, at Radio24syv fremover skal have hovedsæde vest for Storebælt. Danske kvinder oplever i øvrigt også i stigende grad at Radio24syv leverer god kvalitet.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.266