23948sdkhjf

Matas introducerer abonnement

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Matas-koncernen har netop introduceret en abonnementsløsning, der giver kunderne nye muligheder for at få individuelt skræddersyede abonnementer på en række produkter.

Satsningen på abonnementsløsninger følger kort tid efter åbningen af Matas' nye butikskoncept Matas Life, og er et af flere tiltag for at forny Matas og skabe bedre kundeoplevelser, fortæller kæden i en pressemeddelelse.

- Vi kan se, at der er en stor efterspørgsel efter convenience-koncepter, der gør hverdagen nemmere og billigere for travle familier. Det er baggrunden for, at vi nu på Matas.dk tilbyder vores kunder at sætte udvalgte produkter i abonnement, siger Brian Andersen, direktør for e-commerce hos Matas.

Løsningen betyder, at kunderne løbende kan få deres abonnementsprodukter tilsendt, undgår at løbe tør og samtidig opnår en fordelagtig pris på produkterne.

- I modsætning til andre på markedet, satser vi på en model, der bliver 100 procent tilpasset den enkeltes behov. Vil man fx have fiskeolie og multivitamin en gang i kvartalet, er det det man kan få, siger Brian Andersen

Abonnementskunder får altid 20 procent i rabat på de produkter, der sættes i abonnement, samt gratis levering uanset hvor mange eller få produkter, man abonnerer på.

Matas vil i første omgang fokusere på det segment, der hedder Helse og Velvære, dvs. produkter som fiskeolie, multivitamin og kalk. I løbet af 2019 bliver der introduceret en række nye produktkategorier, herunder hudpleje, makeup og produkter til mænd.

- Undersøgelser fra USA viser, at 7 ud af 10 forbrugere efterspørger abonnementsløsninger, og også herhjemme er det et marked i voldsom vækst. Retail-abonnementer er helt sikkert et område, der vil udvikle sig løbende. Vores ambition er, at vi hele tiden skal være på forkant med både kundernes behov og markedsudviklingen. Også med dette nye abonnementstilbud, siger Brian Andersen  

Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (0)
Forsiden lige nu

Magasin fordobler websalget i Aalborg

Matas har fået makeover i Fredericia

Nye tal: Anti-age produkter til mænd storhitter

Nu kan recepten fornyes direkte på apoteket

Første kunde-til-kunde-basar i Danmark – webshop tager nye metoder i brug

Tre nye i spil til Præstø Apotek

Nyhedsbrev

Bornholmsk brillebutik med vokseværk

1

Salling Group trækker t-shirts tilbage efter kopianklager

Ilse Jacobsen slæber tøjkæde i retten

Kopivarer koster milliardtab i salg og 3800 danske job

Topchef klar til at lukke Matas-butikker

Matas køber succesfuldt dansk makeup-brand for 135 millioner kroner

Matas-rival har tredoblet omsætningen: Satser nu på udenlandske kunder

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Gratis GS1 online basiskursus

Gratis online lynkursus: Få GS1-128 pallelabels der virker

Hjalte er udlært elektriker hos EL:CON

Skal du på sommerferie i udlandet?

Bor I i et sølvbryllupskvarter?

VINDenergi i rivende vækst

D 14. udgave af EU-China Business and Technology Cooperation Fair i Chengdu og Qingdao

Har du overvejet en SUV som firmabil?

PALOMAT® sidder klar hele ferien

Ny udgivelse: Performanceregnskab for GTS-net 2019 

Succesfuld rekrutteringsvirksomhed udvider ejerkredsen

Tid til ny firmabil?

Pressemeddelelse: Succesfuld rekrutteringsvirksomhed udvider ejerkredsen

Jonna Jensen fejrer 25 års jubilæum hos EL:CON

De nominerede butiks- og varehuschefer er nu fundet.

Omlastestation sparer kommune for ca. 1 mio. kroner årligt

Ole Gregers Jensen fejrer 25 års jubilæum hos EL:CON

Forhandlere søges!

Elastiske fødevaregodkendte PU remme fra Forbo Siegling

Bip-bip Hurra: GS1-stregkoden har fødselsdag

Plastbøtte til mikrobølgeovn kan mindske madspild

Danskerne aner ikke, at de kan få tilskud til at energioptimere boligen

Uge 26 og 27 har vi solstik ☀️

Min Købmand på Godthåbsvej løfter salget med 65%

Expression har designet nogle super smarte fleksible messekit løsninger :)

Send til en kollega

0.285