23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Vrede kunder fik deres ordre annulleret hos Nemlig

Efterfølgende præciserede onlinesupermarkedet sine betingelser.

Den senere tid har onlinesupermarkedet Nemlig.com forsøgt at  lokke nye kunder til med et særligt tilbud, men noget gik galt. 

Det var meningen, at alle nye kunder skulle have 100 kroner i rabat, men lørdag oplevede onlinesupermarkedet pludselig en voldsom stigning i antallet og opdagede, at nogle kunder brugte tre forskellige koder til samme ordre, fortæller Tv2 Østjylland

Det fik Nemlig til at annullere ordrene og præcisere betingelserne, og det har fået kunderne til tasterne blandt andet på Facebook og Trustpilot. 

Mange mener, at det er ufint at ændre købsbetingelserne, efter en ordre er lagt, og som udgangspunkt er seniorjurist i Forbrugerådet Tænk Martha Nør Kjeldsen enig med kunderne. 

- Det er Nemlig.com, der har ansvaret for, at der klart og tydeligt står i deres handelsbetingelser, at man kun må bruge én rabatkode per ordre, siger hun.

Nemlig har efterfølgende undskyldt og tilbudt de berørte kunder en ny rabatkode på 100 kroner. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.127