23948sdkhjf

Rema 1000 går i partnerskab med Natteravnene

Natteravnene er årligt i kontakt med 750.000 unge over hele landet. Partnerskab med Rema 1000 skal skabe endnu mere tryghed i nattelivet.

Et nyt partnerskab mellem Rema 1000 og Natteravnene skal betyde, at der fremover bliver skabt endnu mere trivsel og trygge rammer blandt unge mennesker i nattelivet landet over.

Det skriver Rema 1000 i en pressemeddelelse. 

Natteravnene er årligt i kontakt med mere end 750.000 unge, som nyder godt af et smil, en sludder og et Natteravne-bolsje, der alt sammen er med til at skabe tryghed og glæde i nattelivet.

For udover at være tæt på de unge i byen, forebygger Natteravnenes indsats kriminalitet og giver gode rammer for unge mennesker.

Og fremover vil Rema 1000 være med som fast partner og sponsor på Natteravnenes indsats. Konkret vil Rema 1000s økologiske kaffe, der ryger over disken i butikkerne landet over, bidrage til, at Natteravnene kan vandre i gaderne.

Derudover sponsorerer Rema 1000 fremover de hundredetusindevis af bolsjer, som Natteravnene er kendt for at dele ud i nattelivet.

Indkøbs- og marketingdirektør i Rema 1000, Anders René Jensen, fortæller, at samarbejdet med Natteravnene ligger i naturlig forlængelse af et målrettet arbejde internt i Rema 1000 om at skabe tryghed og trivsel for medarbejderne.

- Vi vil gerne støtte tryghed og trivsel for alle – både når de er på arbejde eller når de færdes i nattelivet. Derfor er et samarbejde med Natteravnene en oplagt vej at gå, da vi har et fælles ønske om at sikre gode oplevelser i sikre rammer, siger Anders René Jensen.

Samarbejdet er startskuddet til et større partnerskab, hvor Natteravnene og Rema 1000 i fællesskab vil arbejde for at sikre tryghed og glæde blandt unge mennesker i Danmark.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125