23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Formland: Gæster møder talstærkt op trods trange tider

Besøgstallet for messen Formland Autumn 2019 var 11.913 og dermed besøgt af 21 gæster flere gæster end sidste år, det skriver Herning Folkeblad. 

Mai-Britt Flyvholm er projektleder på Formland og hun glæder sig over weekendens messe, specielt fordi branchen er udfordret. 

- Mange af vores konkurrenter i nærmarkedet har et stor fald i antal besøgende, så vi er stolte og glade for at holde status quo, men vi arbejder samtidig også på at få flere besøgende, fortæller Mai-Britt Flyvholm til Herning Folkeblad. 

I år var 28 forskellige nationaliteter repræsenteret på messen. Selvom man gerne vil have mange udenlandske gæster på messen, så er det ifølge projektlederen nærmarkedet, der er fokus på.

Som noget nyt var Christina Jewlewry & Watches på messen. Et af Mai-Britt Flyvholms forslag er, at man måske skulle kigge på “crossbranding”, hvor en smykkebutik eksempelvis kunne gå sammen med en kaffebar eller et specifikt designbrand.

Om de besøgende kan opleve det på næste messe vides endnu ikke, men forberedelserne til næste messe er allerede i gang.

 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.118