23948sdkhjf

Salling lancerer i tusindvis af private label-produkter under navnet "Salling"

Næste år lancerer Salling Group et nyt private label-brand med 6000 produkter, der skal sælges på tværs af organisationens kæder. 

Det fortæller Dansk Handelsblad

Oplysningen kommer fra private label brand manager i Sallling Group, Louise Sloth Vinding, der i et opslag på Linkedin fortæller, at hun har sagt sin stilling op. 

– Mit sidste gyldne punktum i Salling Group bliver således en ny private label masterbrand strategi ved navn “Salling”, som lanceres næste år, og som kommer til at sætte en ny agenda for private labels, skabe præference og link til gruppen. Jeg ser frem til at se de 6000 produkter på hylderne og lanceringen af Danmarks største dagligvarebrand!, skriver hun i opslaget.

Dansk Handelsblad har spurgt Salling Group, om lanceringen betyder en udfasning af andre private label-serier som Princip, Budget og Vores, men virksomheden har ingen kommentarer endnu. 

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14